• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Elina24
    Sannet skrev 2022-12-28 20:17:01 följande:
    Ah, då förstår jag. ☺️
    Jag går efter kalender men det stämde inte denna månaden. Fick ÄL-flytningar på lördagen och tog då ett test som var positivt. Så vet inte riktigt exakt när det började eller slutade. 😬
    Jag hade också tänkt sikta på måndag, men skulle ju så gärna vilja veta innan nyår även om man förstår att det troligtvis inte är möjligt. 😅
    Spännande! Ja man vill ju veta så fort som möjligt 😁 Svårt med tålamodet när det gäller detta.. Jag känner efter så mycket på symptom men nu har jag precis varit förkyld så vet inte vad som är vad. Idag sticker det iaf i brösten och värker i mage och rygg. Pulsen känns högre men det kanske är förkylningen 😊 Känner du nåt?
  • Sannet
    Elina24 skrev 2022-12-29 12:29:12 följande:
    Spännande! Ja man vill ju veta så fort som möjligt 😁 Svårt med tålamodet när det gäller detta.. Jag känner efter så mycket på symptom men nu har jag precis varit förkyld så vet inte vad som är vad. Idag sticker det iaf i brösten och värker i mage och rygg. Pulsen känns högre men det kanske är förkylningen 😊 Känner du nåt?

Ja det är ju verkligen så! 😅 Samtidigt som man inte vill testa för tidigt heller och bli besviken och nere liksom. 

Haha det gör jag med. Känner också av lite i ländryggen och mina bröst känns som tickande bomber, så ömma! Men de har varit lite ömma i ett par veckor nu, så tror inte det är det. Känt lite konstiga känslor i magen, men kan inte riktigt lokalisera det. Märkligt, men man vågar ju inte hoppas på för mycket. 🥺

• Oväntadedrömmen

Ännu ett blankt test bim -3. Dock har varken mensvärk eller pmdssymtom inte anlänt, så hoppet är inte helt ute än.
    Pmdssymtomen kanske dock är lite skymda av mina symtom från magkatarren jag skaffat mig. 

Om inte annat har jag ju faktiskt en ny chans redan nu i januari. 🙂

• Qwerty1988

Halloj! 

idag vaknade jag och gick och kissade  ca kl 06.30

efter det druckit en kopp kaffe och ett glas jucie, sen kissade jag igen vid 09.00 och kunde inte låta bli att testa mig🙈 jag tog alltså ett ?vanligt? test/sticka och INTE testa tidigt test. Jag ska ha men om 4 dagar, alltså på tisdag. MEN jag tycker mig se två streck!! 🙏🏻😁❤️
    mycket mycket svagt, men de finns där. 😍 snälla snälla låt detta va sant! Och att de stannar där inne isf! 
    Jag ska ta och testa mig imorgon på morgon urinet med TESTA TIDIGT test Och se. 😁 

vad tycker ni? 

• Raindear860

Qwerty: ser absolut ett streck! kan du inte ta tidigt test senare idag då? Så spännande ju!😍

• Qwerty1988
    Raindear860 skrev 2022-12-30 10:03:01 följande:

Qwerty: ser absolut ett streck! kan du inte ta tidigt test senare idag då? Så spännande ju!😍

Jag har mängder med vanliga stickor och bara ett testa tidigt  🙈 så kommer försöka hålla mig för att kissa så länge som möjligt idag och testa vanligt igen. Sen testa tidigt imorgon och hoppas de är tydligare plus. Så ska jag överaska sambon vid tolvslaget 😁 om jag lyckas hålla tyst så länge 😂
  • Raindear860
    Qwerty1988 skrev 2022-12-30 10:16:20 följande:
    Jag har mängder med vanliga stickor och bara ett testa tidigt  🙈 så kommer försöka hålla mig för att kissa så länge som möjligt idag och testa vanligt igen. Sen testa tidigt imorgon och hoppas de är tydligare plus. Så ska jag överaska sambon vid tolvslaget 😁 om jag lyckas hålla tyst så länge 😂
    Åh vilken härlig start på året! Håller tummarna😍
  • Ettfrö
    Qwerty: ser ett streck! Jag hade sådär svagt några dagar innan bim när jag väntade sonen. Tog ett digitalt dagen där på och fick upp Gravid i rutan. Håller tummarna för dig!
  • GuldKvinnan
    31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
    31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
    1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
    2/1 Raindear860 - första barnet, 10e försöket
    3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Sannet - första barnet, andra försöket 
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA

7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
    8/1 Elisabeth83 - 4:e barnet, 2:a försöket 
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
    10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
    10/1 82lindis - fjärde barnet, 6e försöket
    11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC 
    13/1 Acire94 Tredje barnet, 5e försöket
    15/1 Etaj andra gemensamma barnet 1:a försöket efter ma
    17/1 GuldKvinnan, första barnet och femte försöket
    18/1 Millaann, andra barnet, andra försöket 
    19/1 Anonymcola andra barnet
    20/1 Kazi2, andra barnet 13:e försöket
    22/1 Frufröken, andra barnet, andra försöket

Antar att jag inte är ensam om att min största önskan inför 2023 är att få bli gravid? Önskar oss alla lycka till och att vi inte behöver vänta så länge ✨
  • Caleido
    Qwerty1988 skrev 2022-12-30 09:52:47 följande:

Halloj! 

idag vaknade jag och gick och kissade  ca kl 06.30

efter det druckit en kopp kaffe och ett glas jucie, sen kissade jag igen vid 09.00 och kunde inte låta bli att testa mig🙈 jag tog alltså ett ?vanligt? test/sticka och INTE testa tidigt test. Jag ska ha men om 4 dagar, alltså på tisdag. MEN jag tycker mig se två streck!! 🙏🏻😁❤️
    mycket mycket svagt, men de finns där. 😍 snälla snälla låt detta va sant! Och att de stannar där inne isf! 
    Jag ska ta och testa mig imorgon på morgon urinet med TESTA TIDIGT test Och se. 😁 

vad tycker ni? 

Ser också ett streck! Spännande Drömmer
Svar på tråden BIM Januari 2023