BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Ja det är ju verkligen så! 😅 Samtidigt som man inte vill testa för tidigt heller och bli besviken och nere liksom.
Haha det gör jag med. Känner också av lite i ländryggen och mina bröst känns som tickande bomber, så ömma! Men de har varit lite ömma i ett par veckor nu, så tror inte det är det. Känt lite konstiga känslor i magen, men kan inte riktigt lokalisera det. Märkligt, men man vågar ju inte hoppas på för mycket. 🥺
Ännu ett blankt test bim -3. Dock har varken mensvärk eller pmdssymtom inte anlänt, så hoppet är inte helt ute än.
Pmdssymtomen kanske dock är lite skymda av mina symtom från magkatarren jag skaffat mig.
Om inte annat har jag ju faktiskt en ny chans redan nu i januari. 🙂
Halloj!
idag vaknade jag och gick och kissade ca kl 06.30
efter det druckit en kopp kaffe och ett glas jucie, sen kissade jag igen vid 09.00 och kunde inte låta bli att testa mig🙈 jag tog alltså ett ?vanligt? test/sticka och INTE testa tidigt test. Jag ska ha men om 4 dagar, alltså på tisdag. MEN jag tycker mig se två streck!! 🙏🏻😁❤️
mycket mycket svagt, men de finns där. 😍 snälla snälla låt detta va sant! Och att de stannar där inne isf!
Jag ska ta och testa mig imorgon på morgon urinet med TESTA TIDIGT test Och se. 😁
vad tycker ni?
Qwerty: ser absolut ett streck! kan du inte ta tidigt test senare idag då? Så spännande ju!😍
Qwerty: ser absolut ett streck! kan du inte ta tidigt test senare idag då? Så spännande ju!😍
Halloj!
idag vaknade jag och gick och kissade ca kl 06.30
efter det druckit en kopp kaffe och ett glas jucie, sen kissade jag igen vid 09.00 och kunde inte låta bli att testa mig🙈 jag tog alltså ett ?vanligt? test/sticka och INTE testa tidigt test. Jag ska ha men om 4 dagar, alltså på tisdag. MEN jag tycker mig se två streck!! 🙏🏻😁❤️
mycket mycket svagt, men de finns där. 😍 snälla snälla låt detta va sant! Och att de stannar där inne isf!
Jag ska ta och testa mig imorgon på morgon urinet med TESTA TIDIGT test Och se. 😁
vad tycker ni?