BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Nu envisades jag inte utan köpte ältest då jag haft känningar idag igen..
Men varför är kontrollstrecket sä svagt?? Är det något fel på testen? Haft två likadana 🥴
Nu envisades jag inte utan köpte ältest då jag haft känningar idag igen..
Men varför är kontrollstrecket sä svagt?? Är det något fel på testen? Haft två likadana 🥴
Swawe nej från rfsu, köpta på apoteket. 😩
Swawe nej från rfsu, köpta på apoteket. 😩
Ja men då så 👏 skönt att veta har nämligen aldrig upplevt att kontrollstrecket varit svagt men då har jag också testat precis runt äl och prickat in några dagar efter första testet 😊
Tack för svar! Då har jag antingen redna haft äl (fertil sekret runt mellandagarna) eller så kommer den om någon vecka 😂🤪 Så sjukt svårt detta, och sambon är less att sexa på schema 😂 Dilemma!!
Hej! Hoppar in här jag också, skönt att följas åt. Slutade med ppiller i augusti, i samma veva som jag opererades för cellförändringar. Vi bestämde då för att försöka skaffa barn när allt var okej (vi har ett barn var på varsitt håll sedan innan). Haft oregelbunden cykel sedan dess, så jag tror inte det tagit sig denna månad men hoppet är det sista som överger en... :) fick positivt på ÄL-test förra tisdagen och hade äl-känningar.
Vi har inte berättat för någon att vi försöker så därför är man lite ensam med alla tankar och funderingar. Har BIM 10/1.
Hade ÄL-känningar igår, tog test som visade negativt ????
men vi hade sex för säkerhetsskull,
någon annan som varit i samma sits? Känningar men inget positivt test?
Jag gjorde ett test nu bim-3 och ser ett svaaaagt plus! Vågar inte tro på det än men ändå. Tänk om min magkänsla är rätt ????