• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Caleido
    Hej tjejer, jag hoppar in här i Januari tråden jag med! Hjärta Förra månaden körde vi första gången med Rosenrot som inte riktigt gick vägen, denna cykel provar vi bara Dvitamin och folsyra Solig någon annan som tar några tillskott?

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket

31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
    2/1 Raindear860 - första barnet, 10e försöket
    3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Sannet - första barnet, andra försöket 
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA

7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
    8/1 Elisabeth83 - 4:e barnet, 2:a försöket 
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
    10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
    10/1 82lindis - fjärde barnet, 6e försöket
    11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC 
    13/1 Acire94 Tredje barnet, 5e försöket
    15/1 Etaj andra gemensamma barnet 1:a försöket efter ma
    17/1 GuldKvinnan, första barnet och femte försöket
    18/1 Millaann, andra barnet, andra försöket 
    19/1 Anonymcola andra barnet
    20/1 Kazi2, andra barnet 13:e försöket
    22/1 Frufröken, andra barnet, andra försöket
    22/1 Caleido - andra barnet, 13:e försöket

• Anonymcola

Qwerty: ser absolut två streck!❤️

Caleido: Jag försöker äta D vitamin och boosta ägglossningen men jag är sämst på att komma ihåg att ta dem men tanken är i alla fall att ta dem😅

Har en fråga till alla som håller koll på sitt ?fertila sekret?. Jag har två månader testat med ÄL test och får alltid dehär äggviteflytningarna 1v innan positivt ÄL test och då kommer det mycket.. börjar undra om ÄL testerna visar för sent positivt? Finns det någon mer som får dehär sekretet så långt innan positivt ÄL test?

• Qwerty1988
    Caleido skrev 2022-12-30 12:56:34 följande:
    Hej tjejer, jag hoppar in här i Januari tråden jag med! Hjärta Förra månaden körde vi första gången med Rosenrot som inte riktigt gick vägen, denna cykel provar vi bara Dvitamin och folsyra Solig någon annan som tar några tillskott?

jag provade faktiskt bisolvon denna gången 🙈
  • Anonymcola
    Qwerty1988 skrev 2022-12-30 19:08:27 följande:
    jag provade faktiskt bisolvon denna gången 🙈
    Vad kul att de fungerade! Läste lite om de och verkar som många lyckats med hjälp av de visste inte att de va en grej😅 Blir kanske o köra på de nästa cykel om de inte tar sig! När började och slutade du ta de?:)
  • Millannn

Godkväll tjejer! 
    Vi har haft en tung dag idag med begravning inom familjen. Jag ska ha äl om 4 dagar enligt appen men har haft äl-flytningar i tre dagar och jag känner idag att det är extra mycket som ägglossningsdagen så BIM verkar bli tidigare. Men jag låter mitt gamla datum stå kvar! :) 
    Det blir inget sex idag men igår blev det så det är bra nog.
    Ha en trevlig kväll! 

• Caleido

Anonymcola: Jag undrar samma sak!! Har så med, mina börjar dock försvinna på dagen med positivt äl-test och samma dag som ÄL känns det som att jag knappt har äggvitesekreten kvar haha, beställde till o med pre seed förut och använde (de hjälpte dock inte oss). Men sen läste jag någonstans att sekreten hjälper simmarna att överleva och att man även kan ha ägglossningssekret utan att märka av det. Så har inte tänkt något mer på det sen dess. Har du fortfarande de på äl-dagen?

Det var en annan tjej från December tråden som också körde Dvitamin som plussade! Drömmer

Qwerty1988: åh spännande med bisolvon, jag håller tummarna! 

• Anonymcola
    Caleido skrev 2022-12-30 21:10:01 följande:

Anonymcola: Jag undrar samma sak!! Har så med, mina börjar dock försvinna på dagen med positivt äl-test och samma dag som ÄL känns det som att jag knappt har äggvitesekreten kvar haha, beställde till o med pre seed förut och använde (de hjälpte dock inte oss). Men sen läste jag någonstans att sekreten hjälper simmarna att överleva och att man även kan ha ägglossningssekret utan att märka av det. Så har inte tänkt något mer på det sen dess. Har du fortfarande de på äl-dagen?

Det var en annan tjej från December tråden som också körde Dvitamin som plussade! Drömmer

Qwerty1988: åh spännande med bisolvon, jag håller tummarna! 

Jag har det fortfarande när jag fått positivt ÄL test och dagen efter men Inte lika mycket som dagarna innan.. har inte heller tänkt så mycket på det men känns så konstigt att de är så mycket innan ÄL och försvinner lagomt till när ÄL ska vara🤔 Tänker eftersom det ska hjälpa simmarna att överleva och lättare simma upp men är rädd att det hinner ?tjockna? för tidigt och kanske gör det svårare för spermier att ta sig fram.. 

Ja, jag har läst i andra trådar om att D vitamin ska hjälpa o tänker att speciellt nu under vintern skadar inte lite extra D vitamin😊

• Sanlin90

Min mens uteblev i december men nu för 3 dagar sedan fick jag tempökning (har tempat sporadiskt) tillsammans med vad jag tror är en ägglossningsblödning, vi prickade perfekt isf 3 dagar innan och dagen innan äl. 

bim blir runt 11te januari så det verkar bara hoppat över en månad (glad att det inte va 11 månader den här gången). 

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
    31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
    2/1 Raindear860 - första barnet, 10e försöket
    3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Sannet - första barnet, andra försöket 
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA

7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
    8/1 Elisabeth83 - 4:e barnet, 2:a försöket 
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
    10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket

10/1 82lindis - fjärde barnet, 6e försöket
    11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC 
    11/1 Sanlin90 - andra barnet 19 eller 6te försöket
    13/1 Acire94 Tredje barnet, 5e försöket
    15/1 Etaj andra gemensamma barnet 1:a försöket efter ma
    17/1 GuldKvinnan, första barnet och femte försöket
    18/1 Millaann, andra barnet, andra försöket 
    19/1 Anonymcola andra barnet
    20/1 Kazi2, andra barnet 13:e försöket
    22/1 Frufröken, andra barnet, andra försöket
    22/1 Caleido - andra barnet, 13:e försöket
  • Elina24
    Sannet skrev 2022-12-29 15:00:10 följande:

Ja det är ju verkligen så! 😅 Samtidigt som man inte vill testa för tidigt heller och bli besviken och nere liksom. 

Haha det gör jag med. Känner också av lite i ländryggen och mina bröst känns som tickande bomber, så ömma! Men de har varit lite ömma i ett par veckor nu, så tror inte det är det. Känt lite konstiga känslor i magen, men kan inte riktigt lokalisera det. Märkligt, men man vågar ju inte hoppas på för mycket. 🥺

Har du testat nåt? 🤩 Jag har köpt tester på tradera som kanske kommer på måndag, då kan jag testa på tisdag morgon 😊
  • Elina24
    Qwerty1988 skrev 2022-12-30 09:52:47 följande:

Halloj! 

idag vaknade jag och gick och kissade  ca kl 06.30

efter det druckit en kopp kaffe och ett glas jucie, sen kissade jag igen vid 09.00 och kunde inte låta bli att testa mig🙈 jag tog alltså ett ?vanligt? test/sticka och INTE testa tidigt test. Jag ska ha men om 4 dagar, alltså på tisdag. MEN jag tycker mig se två streck!! 🙏🏻😁❤️
    mycket mycket svagt, men de finns där. 😍 snälla snälla låt detta va sant! Och att de stannar där inne isf! 
    Jag ska ta och testa mig imorgon på morgon urinet med TESTA TIDIGT test Och se. 😁 

vad tycker ni? 

Ser ju positivt ut! Grattis 🤗
Svar på tråden BIM Januari 2023