BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Fick positivt äl-test i lördags Lunch. Neg på morgonen å testade igen vid 14, så kanske säker på att jag inte missade så många timmar.
Fick till det torsdag, fredag å natten till söndag..
lite ledsen att det inte blev nåt söndag å måndag.
vad tror ni om mina chanser? för om ägget släpper 24-48 (vissa säger 12-36 ) h efter positivt test. Var vi för tidiga då?
Vill tipsa om appen Flo.
Helt suverän app som räknar ut cykler så man har fullständig koll när det är dags att testa för äl och mens osv. Man kan fylla i flera månader tillbaka så räknar den ut själv hur allt ligger till. Samt att man kan fylla i symtom dag för dag för att själv se mönster i pms och så. 👍☺️
Hej! Jag testade med ett CB ultratidigt (digitalt) idag och det var negativt☹️ Så det känns kört för den här månaden? jag är på äl+9. På min förra graviditet plussade jag tydligt på vanlig sticka på äl+9.
Nu har alla i familjen blivit sjuka.. har ÄL nästa vecka enligt appen FLO men kör inte med ÄL-test denna månad så får se hur det blir. Tänker om den ändras nu när man blivit sjuk🤔
Får hoppas att det här lägger sig för man har ingen vidare lust när man kräks och tvättar spya från lakan dagligen😂
Har en fråga till er som kör ÄL-test. Om det inte tar sig denna gång så ska jag köpa nästa månad men har kört de från Rfsu och undrar om det är mer värt att köpa digitala? Är de mer pålitliga eller vad är fördelen med dem?
Jag har egentligen BIM 18/1 men denna månad har jag kört på inositol och D vitamin boost och min ägglossing verkar komma tidigare. Därför skulle BIM då kanske bli 13/1.
Så jag kör nog hellre på att testa med äl stickor innan jag skriver in mig på BIM listan.
Det skulle verkligen vara sån besvikelse om ÄL kommer nu till helgen då killen jobbar natt helg och jag sonen åker bort över helgen. Så vi kommer inte ses förens på måndag
förra månaden var han sjuk så vi hade aldrig något mys under äl då heller. och att det ska bli lika nu gör mig så ledsen
om ägglossningen skulle komma på förutsatt tid som alla andra gånger så skulle det vara perfekt men nu verkar den komma mycket tidigare, det hade jag inte räknat med.
Jag har egentligen BIM 18/1 men denna månad har jag kört på inositol och D vitamin boost och min ägglossing verkar komma tidigare. Därför skulle BIM då kanske bli 13/1.
Så jag kör nog hellre på att testa med äl stickor innan jag skriver in mig på BIM listan.
Det skulle verkligen vara sån besvikelse om ÄL kommer nu till helgen då killen jobbar natt helg och jag sonen åker bort över helgen. Så vi kommer inte ses förens på måndag
förra månaden var han sjuk så vi hade aldrig något mys under äl då heller. och att det ska bli lika nu gör mig så ledsen
om ägglossningen skulle komma på förutsatt tid som alla andra gånger så skulle det vara perfekt men nu verkar den komma mycket tidigare, det hade jag inte räknat med.
kanske ska skriva in att jag är på CD 13 idag och jag får ÄL på CD 22.