BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Hoppar in här! Tror jag haft ägglossning nu någon av de senaste dagarna äntligen :) Hade ett MA i vecka 12 i december så nu får vi se om det funkar redan på första cykeln eller om kroppen behöver mer tid på sig! Borde ha BIM kring 13 januari!
Får jag fråga vad ni räknar son mensens första dag? Vissa månader har jag liksom mensvärk flera dagar innan den kommer igång. Och ibland kommer bara lite blod en dag och sedan kan det dröja en till två dagar innan den kommer igång på riktigt. Från vilken dag ska man räkna?
Får jag fråga vad ni räknar son mensens första dag? Vissa månader har jag liksom mensvärk flera dagar innan den kommer igång. Och ibland kommer bara lite blod en dag och sedan kan det dröja en till två dagar innan den kommer igång på riktigt. Från vilken dag ska man räkna?
Fick min mens idag, exakt på dagen då det var beräknat. Känns så tråkigt men ändå väntar, tog ett grav test i förrgår som var negativt. Nästa bim är 04/02, och ska göra ett fertilitetstest en vecka innan dess.
Är 37 och har inga barn sen tidigare så har inte direkt oddsen med mig.
Har också precis fått mens så siktar på nästa månad istället. Finns ingen sån tråd än tror jag.
Kul med så mycket positivitet i denna grupp 😍
Läkaren sa att jag hade ÄL 2 veckor sen vilket va 1 vecka för tidigt och idag steg tempen (mina LH stickor är slut så kan inte testa) aå jag antar att jag haft ÄL nu med? Har iaf ÄL känningar
Har jag då ÄL 2 ggr denna månad ? Vi har iaf försökt varannan dag under denna fertila period så håller tummarna att de va nått nu. Konstigt dock att man ÄL 2 ggr och att man inte fått mens från den första 😶
Hej hej Alla fina!
jag har testat som en galning i 4 dagar nu och mitt plus blir tyvärr inte starkare? sista jag tog va igår eftermidda, sen dess Har jag inte testat mer. Idag är det bim, men ingen mens ÄN, men kan ana att den är på G, och kommer troligtvis idag eller imorgon :( så de suger såklart. Men nu vill man bara att mensen ska komma så man kan prova igen! ????🏽
nu önskar jag er ALLA att ni plussar snart och allt går vägen 😁❤️
kram!