BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
Hej!
Jag skriver in mig i listan, trots att jag har BIM 31/12. Är det okej? Vi försökte för första gången förra månaden, men min bekräftade ÄL blev förskjuten med några dagar, så vi missade den ändå. Jag tempar med NC. Håller tummarna för alla här!!
31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
Äntligen!
Ägglossningstestet var positivt idag ❤️
Äntligen positivt ägglossningstest! Förhoppningsvis sjunker det imorgon och min cykel blir därmed stabil Hoppas på ett plus på nyårsafton!
Hej!
Har en fråga, enligt min app har jag BIM 2/1 och ska ha ägglossning imorgon (18/12) och har tagit ägglossningstest ett par dagar nu och jag har fått svaga streck, men imorse så va det inte något alls? Alltså bara ett streck. Borde de inte blivit aning starkare såhär nära ägglossning? Eller har jag kngfn ägglossning Denna månad? 😔
Det kan gå lite upp och, det är inte alla som får en jämn stegring. Du ska försöka ta testet samma tid varje idag (ej morgonurin) och inte dricka 4 timmar före :)
Fortsätt testa så kommer förhoppningsvis de positiva resultatet snart :)
Behöver skriva av mig för jag förstår liksom inte 😐
Igår fick jag riktigt hög feber och ont i tjejmagen så åkte in till akuten. Blev tillslut ett besök hos gyn som konstacyjterade att jag fått ont för att jag nyligen haft ÄL och att i samband med det har de bildats blod. Så inget farligt, bara blodet som irriterar, men det som chockar mig är att hen säger att jag haft ÄL "nyligen" och är idag på CD 15 och har inte ÄL förrän omkring CD 23 (har alltid långa cykler aldrig haft normal korta)..
Har jag missat ÄL denna månad ? Kan jag ägglossa igen? Förstår mig inte alls på kroppen och så jäkla trist om jag missat den 🥺