BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.

Hatar osäkerheten och alla dessa tester! 🙈
imorse klev jag upp och kissade vid 05.30 och tänkte, det testa tidigt test jag har kommer ju visa tydligt positiv. men icke! Knappt så de syns. Det är RFS testa tidigt. ca tre timmar efter så testade jag CB, vanliga ej tidigt ej digitalt. Och då ser jag ett plus direkt!
tur jag har mängder med billiga tester från gravidkollen och testlager så jag kan springa och testa hela tiden 😂
vill såååå gärna att detta ska fågels vägen! Hatar denna ständiga orolighet!

imorse klev jag upp och kissade vid 05.30 och tänkte, det testa tidigt test jag har kommer ju visa tydligt positiv. men icke! Knappt så de syns. Det är RFS testa tidigt. ca tre timmar efter så testade jag CB, vanliga ej tidigt ej digitalt. Och då ser jag ett plus direkt!
tur jag har mängder med billiga tester från gravidkollen och testlager så jag kan springa och testa hela tiden 😂

Grattis! Du är gravid!
haha minns att jag också när jag väntade sonen verkligen pepprade på med tester pga kunde inte fatta att jag verkligen var gravid.
För min egen del känner jag mig mycket ogravid och väntar bara på att mensen ska dra igång. Är lite bekymrad över att jag har en lite kort lutealfas och funderar över vad jag ska göra för att förlänga den. Det positiva är att jag ju troligen kommer att ha äl om cirka två veckor igen så jag hänger kvar i tråden.
Önskar er alla ett gott nytt år och med en massa plus 2023!
Här har de första plusen kommit när jag hoppar in i tråden, stort grattis! <3
31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
2/1 Raindear860 - första barnet, 10e försöket
3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
7/1 Sannet - första barnet, andra försöket
7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
8/1 Elisabeth83 - 4:e barnet, 2:a försöket
8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
Som jag misstänkte, fast lite tidigare än jag trodde så kom mensen idag 🙂 nytt försök med bim 25 januari 🙂
Men wow grattis!! Verkar som Bisolvon gjorde susen 
härligt sätt att börja det nya året!
Anonymcola : Ja precis, resonerar likadant här med D-vitaminen haha! Men har du fram till äl borde det inte vara någon fara tänker jag? Annars har jag för mig att jag läst att bisolvon ska tunna ut sekreten, kanske värt att prova om du inte redan har
jag provade bisolvon en månad, hände dock inte mycket.
Gott nytt år allihopa, önskar oss massor av plus till det nya året! 
Gott nytt år allihopa här inne!
Nu håller vi tummarna att vi inleder det nya året med mååååånga plus! ☺️❤️
Caleido: Ja, jag har läst lite om bisolvon och finns väl för och nackdelar men är ganska feg med att testa ?huskurer? men funderade på om bara mannen äter de så skulle spermierna få lättare att röra sig och tänker att de kanske inte är nån fara😅 Får se nästa cykel, ser inte ut att gå superbra denna månad då vi är sjuka:/
Gott nytt år allihopa!:)
Gott nytt år! 🤩
Grattis! Du är gravid!
haha minns att jag också när jag väntade sonen verkligen pepprade på med tester pga kunde inte fatta att jag verkligen var gravid.
För min egen del känner jag mig mycket ogravid och väntar bara på att mensen ska dra igång. Är lite bekymrad över att jag har en lite kort lutealfas och funderar över vad jag ska göra för att förlänga den. Det positiva är att jag ju troligen kommer att ha äl om cirka två veckor igen så jag hänger kvar i tråden.
Önskar er alla ett gott nytt år och med en massa plus 2023!