• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Hannis1983
    Qwerty1988 skrev 2022-12-22 13:43:26 följande:
    Jahapp, då va ägglossningen över för denna gången. Nu kommer den otroligt jobbiga tiden, väntan på att förhoppningsvis få börja testa och få positivt graviditetstest! 😁😅🙌🏻 

någon som känner med mig? 😅

Precis samma här 🙈

• Swave
    Hannis1983 skrev 2022-12-22 14:57:27 följande:

Precis samma här 🙈

Känner samma, och är bara på ÄL+6 och enligt statistiken så är det ingen idé att ens testa sig såhär tidigt 🤣

• Loulou92
    Nuu fick jag positivt ÄL-test så precis som förespått av appen så har jag ÄL på julafton 😅

En sak som jag funderar över, som även hände förra gången jag blev gravid. Min temp gick upp 0,3 idag och först då får jag positivt ÄL-test? 🤔 ska inte tempen gå upp först efter ÄL? Den här gången hade jag dessutom ingen tempsänk innan. 
    Någon som varit med om liknande?
  • Swave

Jag tog ett graviditetstest imorse från Graviditetskollen (ÄL+7) enbart för att ha något att jämnföra med för senare tester.

Jag tycker mig se en skugga/spökstreck. Är dessa tester likt Babyplan kända för sina spökstreck? Vad har ni för erfarenheter?

Det är första gången jag använder dessa, och jag bytte från Babyplan just för att dom hade så tydliga spökstreck som gav mig falska förhoppningar.

Bifogar två bilder. Den nedersta är när testet hunnit torka.

Vad säger ni? Är dessa tester också skit?

• Qwerty1988
    Swave skrev 2022-12-23 08:48:11 följande:

Jag tog ett graviditetstest imorse från Graviditetskollen (ÄL+7) enbart för att ha något att jämnföra med för senare tester.

Jag tycker mig se en skugga/spökstreck. Är dessa tester likt Babyplan kända för sina spökstreck? Vad har ni för erfarenheter?

Det är första gången jag använder dessa, och jag bytte från Babyplan just för att dom hade så tydliga spökstreck som gav mig falska förhoppningar.

Jag tycker mig med se två streck på det understa 🙌🏻😍 hoppas hoppas!🙌🏻
  • Swave
    Qwerty1988 skrev 2022-12-23 11:37:25 följande:
    Jag tycker mig med se två streck på det understa 🙌🏻😍 hoppas hoppas!🙌🏻
    Jag vet inte om jag vågar hoppas eller om det är spökstreck som jag annars brukar kunna få (dock ej provat just dessa tester förut) Cool
  • Oväntadedrömmen

Äl +5 idag  och tiden går verkligen sakta. Jag har inget emot att vänta några månader på plus, men just nyfikenheten om det tagit sig eller inte är outhärdlig 😅

• Elisabeth83

Blir knäpp på dessa ÄL-test. Skulle ni tolka att det längst till höger var positivt? Det var igår. Men känner av ägglossningssymptom idag.. och har testat en gång på morgonen och en gång nu på em och det var svagt båda gångerna som synes på bilden. Ska jag fortsätta testa?
  • Raindear860
    Qwerty1988 skrev 2022-12-22 13:43:26 följande:
    Jahapp, då va ägglossningen över för denna gången. Nu kommer den otroligt jobbiga tiden, väntan på att förhoppningsvis få börja testa och få positivt graviditetstest! 😁😅🙌🏻 

någon som känner med mig? 😅

Samma här😄så himla onödiga dom här dagarna emellan! Och ett evigt ?känna efter?.

Hittade dig inte i listan, har du barn sen innan?😃

• Barbrastreisand
    Swave skrev 2022-12-23 08:48:11 följande:

Jag fick tyvärr rätt synligt spökstreck på dessa så har låtit bli att beställa dem.. Hittade en gammal bild men vet inte om det syns? Var väldigt synligt och rosa i verkligheten! Men behöver inte betyda så i ditt fall. Håller tummarna att det är något då jag ser streck på nedersta bilden!:)  
Svar på tråden BIM Januari 2023