BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Precis samma här 🙈
Precis samma här 🙈
Jag tog ett graviditetstest imorse från Graviditetskollen (ÄL+7) enbart för att ha något att jämnföra med för senare tester.
Jag tycker mig se en skugga/spökstreck. Är dessa tester likt Babyplan kända för sina spökstreck? Vad har ni för erfarenheter?
Det är första gången jag använder dessa, och jag bytte från Babyplan just för att dom hade så tydliga spökstreck som gav mig falska förhoppningar.
Bifogar två bilder. Den nedersta är när testet hunnit torka.
Vad säger ni? Är dessa tester också skit?
Jag tog ett graviditetstest imorse från Graviditetskollen (ÄL+7) enbart för att ha något att jämnföra med för senare tester.
Jag tycker mig se en skugga/spökstreck. Är dessa tester likt Babyplan kända för sina spökstreck? Vad har ni för erfarenheter?
Det är första gången jag använder dessa, och jag bytte från Babyplan just för att dom hade så tydliga spökstreck som gav mig falska förhoppningar.
Äl +5 idag och tiden går verkligen sakta. Jag har inget emot att vänta några månader på plus, men just nyfikenheten om det tagit sig eller inte är outhärdlig 😅
Samma här😄så himla onödiga dom här dagarna emellan! Och ett evigt ?känna efter?.
Hittade dig inte i listan, har du barn sen innan?😃