• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Elina24
    Anonymcola skrev 2022-12-15 11:28:21 följande:

Elina24: Jag känner igen den oron, mådde inte alls bra under min graviditet med dottern och de tog väldigt mycket på min kropp även efteråt. Är nu 2 år senare som jag känner igen min kropp igen och känner att jag kan Klara av att gå igenom de igen om de skulle bli lika tufft. Men hoppas att jag får ha de lite lättare och om inte så är jag mer förberedd nu på vad som kan hända och kanske ta hjälp tidigare:) 

Det låter tufft. Hoppas vi båda får det lättare denna gången om det går vägen 😊
  • Barbrastreisand

Äntligen positivt ägglossningstest! Förhoppningsvis sjunker det imorgon och min cykel blir därmed stabil Oskyldig Hoppas på ett plus på nyårsafton! 

• Qwerty1988

Hej! 

Har en fråga, enligt min app har jag BIM 2/1 och ska ha ägglossning imorgon (18/12) och har tagit ägglossningstest ett par dagar nu och jag har fått svaga streck, men imorse så va det inte något alls? Alltså bara ett streck. Borde de inte blivit aning starkare såhär nära ägglossning? Eller har jag kngfn ägglossning Denna månad? 😔 

• 82lindis
    Hoppar in här. Hinner med 2 ägglossningar i december så hoppas på ett plus i januari 🥰

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket

31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
    1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
    3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    3/1 Sannet - första barnet, andra försöket 
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
    7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
    10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
    11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC 
    11/1 82lindis - fjärde barnet, 6e försöket, 2 tidiga missfall sedan i juli. 
    19/1 Anonymcola andra barnet

• Barbrastreisand
    Qwerty1988 skrev 2022-12-17 09:25:05 följande:

Hej! 

Har en fråga, enligt min app har jag BIM 2/1 och ska ha ägglossning imorgon (18/12) och har tagit ägglossningstest ett par dagar nu och jag har fått svaga streck, men imorse så va det inte något alls? Alltså bara ett streck. Borde de inte blivit aning starkare såhär nära ägglossning? Eller har jag kngfn ägglossning Denna månad? 😔 

Svårt att säga! Vilken tid brukar du ta testet? Jag brukar allt hålla mig till att ta på eftermiddagen. Brukar du få några fertila flytningar? 
    Jag hade fortsatt testa om jag var du! Förhoppningsvis är äl lite sen bara :)
  • Qwerty1988

så konstigt, tog ett test till nu och de ser ut såhär 😁så då borde ägglossning vara på g? 😁

• Swave
    Barbrastreisand skrev 2022-12-16 20:20:40 följande:

Äntligen positivt ägglossningstest! Förhoppningsvis sjunker det imorgon och min cykel blir därmed stabil Oskyldig Hoppas på ett plus på nyårsafton! 

Teststrecket ska väl bli lika stark eller starkare än kontrollstrecket för att räknas som positivt? Oskyldig

Jag skulle säga att det där nästan är positivt, men inte riktigt där än. 
  • Swave
    Qwerty1988 skrev 2022-12-17 09:25:05 följande:

Hej! 

Alla får inte ägglossning varje månad så det kan vara så att du inte har någon denna månad, eller så kommer den senare :)

Såhär såg det ut för mig nu när jag testade. 

Svar på tråden BIM Januari 2023