BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Elina24: Jag känner igen den oron, mådde inte alls bra under min graviditet med dottern och de tog väldigt mycket på min kropp även efteråt. Är nu 2 år senare som jag känner igen min kropp igen och känner att jag kan Klara av att gå igenom de igen om de skulle bli lika tufft. Men hoppas att jag får ha de lite lättare och om inte så är jag mer förberedd nu på vad som kan hända och kanske ta hjälp tidigare:)
Hoppar in. 4:e barnet och 2:a försöket för oss. BIM runt 9/1.
Äntligen positivt ägglossningstest! Förhoppningsvis sjunker det imorgon och min cykel blir därmed stabil Hoppas på ett plus på nyårsafton!
Hej!
Har en fråga, enligt min app har jag BIM 2/1 och ska ha ägglossning imorgon (18/12) och har tagit ägglossningstest ett par dagar nu och jag har fått svaga streck, men imorse så va det inte något alls? Alltså bara ett streck. Borde de inte blivit aning starkare såhär nära ägglossning? Eller har jag kngfn ägglossning Denna månad? 😔
Hej!
Har en fråga, enligt min app har jag BIM 2/1 och ska ha ägglossning imorgon (18/12) och har tagit ägglossningstest ett par dagar nu och jag har fått svaga streck, men imorse så va det inte något alls? Alltså bara ett streck. Borde de inte blivit aning starkare såhär nära ägglossning? Eller har jag kngfn ägglossning Denna månad? 😔
så konstigt, tog ett test till nu och de ser ut såhär 😁så då borde ägglossning vara på g? 😁
Äntligen positivt ägglossningstest! Förhoppningsvis sjunker det imorgon och min cykel blir därmed stabil Hoppas på ett plus på nyårsafton!
Hej!