• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Loulou92
    Elina24 skrev 2022-12-08 13:46:09 följande:
    Jag har också Äl på julafton 😅 Blir spännande!
    😂 min sambo svarade att ?men vi har väl ett eget sovrum??. Bra att han är med på noterna iallafall. 🥹
  • Ettanvandarnamn123

Har ägglossning 23e enligt apparna, men vi firar jul på separata håll, så chanserna är lägre denna månaden!

Hade varit bra att skriva instruktioner om hur man lägger in sig i listan i första inägget. Verkar som att många inte förstår att man bara kopierar listan och lägger in sin egna info :) 

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
    31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket

3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA.
  • Elina24
    Loulou92 skrev 2022-12-08 13:55:08 följande:
    😂 min sambo svarade att ?men vi har väl ett eget sovrum??. Bra att han är med på noterna iallafall. 🥹
    Hihi ja det låter bra 😃
  • Elina24

Jg försvann från listan så lägger in mig igen 😊

7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
  • Ettanvandarnamn123
    Elina24 skrev 2022-12-09 07:27:49 följande:

Jg försvann från listan så lägger in mig igen 😊

7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
    Oj det var verkligen inte meningen! Trodde att jag bara kopierade och la in mitt namn, men måste ha råkat komma åt någon knapp! :) 

hur håller ni koll på ÄL? Jag använde appar i början, har försökt tempa men tyckte det var för jobbigt att tempa innan man snoozar igen. Använde CB ÄL test en gång men fick inget utslag, har skiljt sig 7 dagar mellan kortaste och längsta cykeln. Så är tillbaka till att bara försöka ligga runt dagarna appen säger att jag ska ha ÄL. 
  • trefaldigmästareikärlek

Hej på er!
    Nu börjar jag bli lite orolig alltså. Min mens är 19 dagar sen. Inte haft min mens sedan 3 nov. Har galet svullen mage och ont emellanåt, tänk typ mensvärk fast med inslag av ilningar typ.
    Hur ska jag veta när nästa ÄL är? Aldrig haft så lång mens cykel och detta gör mig uppriktigt stressad (vilket inte ökar oddsen att den ska komma). Ska jag ringa gyn eller vad tusan gör man?

• Loulou92
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-12-10 10:43:13 följande:

Nu var matten inte med mig alls. 9 dagar sen enligt kalender. Inte 19 

Har du haft det någon gång innan? Tempar du? Jag hade För första gången ÄL en vecka senare än jag fick positivt ÄL-test denna cykeln. Jag insåg det tack vare tempen. 

• trefaldigmästareikärlek

Loulou92 som mest har jag varit 2-3 dagar sen, aldrig längre än så. 
    Försökt tempa men min temp är sjukt oregelbunden så är svårt att kunna se ett mönster.
    Hade äggviteflytningar ca 5dgr efter väntad äl (och sista sex-dagen) men även om jag följer det datumet är ju mensen 4 dagar sen. Ska nog ta ytterligare ett test till veckan och ringa gyn för lite rådgivning.. Det föder ju en stress som i sin tur påverkar mensen 🥴😑

• hopemalin
    BIM 3/1 (men oregelbunden mens efter lågt östrogen på grund av överträning, stress & dåligt intag av mat etc?)

1:a barnet. Och så efterlängtat...!

Andra försöket, då vi inte visste när jag hade ägglossning under förra menscykeln i december  Senaste mensen: 3-8/12 så appen beräknar att äl var den 18/11, som vi magiskt nog lyckades pricka in men det blev ingen liten unge den månaden. Vi Hoppas så på den här månaden ?! Hjärta
Svar på tråden BIM Januari 2023