BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
Har ägglossning 23e enligt apparna, men vi firar jul på separata håll, så chanserna är lägre denna månaden!
Hade varit bra att skriva instruktioner om hur man lägger in sig i listan i första inägget. Verkar som att många inte förstår att man bara kopierar listan och lägger in sin egna info :)
31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
Jg försvann från listan så lägger in mig igen 😊
Jg försvann från listan så lägger in mig igen 😊
Hej på er!
Nu börjar jag bli lite orolig alltså. Min mens är 19 dagar sen. Inte haft min mens sedan 3 nov. Har galet svullen mage och ont emellanåt, tänk typ mensvärk fast med inslag av ilningar typ.
Hur ska jag veta när nästa ÄL är? Aldrig haft så lång mens cykel och detta gör mig uppriktigt stressad (vilket inte ökar oddsen att den ska komma). Ska jag ringa gyn eller vad tusan gör man?
Nu var matten inte med mig alls. 9 dagar sen enligt kalender. Inte 19
Nu var matten inte med mig alls. 9 dagar sen enligt kalender. Inte 19
Har du haft det någon gång innan? Tempar du? Jag hade För första gången ÄL en vecka senare än jag fick positivt ÄL-test denna cykeln. Jag insåg det tack vare tempen.
Loulou92 som mest har jag varit 2-3 dagar sen, aldrig längre än så.
Försökt tempa men min temp är sjukt oregelbunden så är svårt att kunna se ett mönster.
Hade äggviteflytningar ca 5dgr efter väntad äl (och sista sex-dagen) men även om jag följer det datumet är ju mensen 4 dagar sen. Ska nog ta ytterligare ett test till veckan och ringa gyn för lite rådgivning.. Det föder ju en stress som i sin tur påverkar mensen 🥴😑