Inlägg från: Ettanvandarnamn123 |Visa alla inlägg
  • Ettanvandarnamn123

BIM Januari 2023

Har ägglossning 23e enligt apparna, men vi firar jul på separata håll, så chanserna är lägre denna månaden!

Hade varit bra att skriva instruktioner om hur man lägger in sig i listan i första inägget. Verkar som att många inte förstår att man bara kopierar listan och lägger in sin egna info :) 

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
    31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA.
  • Ettanvandarnamn123
    Elina24 skrev 2022-12-09 07:27:49 följande:

Jg försvann från listan så lägger in mig igen 😊

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
    31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
    7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA.
    Oj det var verkligen inte meningen! Trodde att jag bara kopierade och la in mitt namn, men måste ha råkat komma åt någon knapp! :) 

hur håller ni koll på ÄL? Jag använde appar i början, har försökt tempa men tyckte det var för jobbigt att tempa innan man snoozar igen. Använde CB ÄL test en gång men fick inget utslag, har skiljt sig 7 dagar mellan kortaste och längsta cykeln. Så är tillbaka till att bara försöka ligga runt dagarna appen säger att jag ska ha ÄL. 
  • Ettanvandarnamn123

Då var var det slut för denna gången och nu börjar väntan här med :) enligt båda apparna jag använder ska ÄL vara idag och idag var sista gången vi fick till det innan mannen åker iväg. Får hoppas att ÄL inte var sen eller något! Testar ej med ÄL stickor eller tempar så det är bara att vänta. BIM 7 januari men kommer nog vänta till 9-10 innan jag testar så det blir en lång väntan! 

• Ettanvandarnamn123

Fick mensen en dag tidigare än beräknat, vi var ju ifrån varandra då ÄL skulle ske så hade inte så mycket hopp ändå.

Det positiva med det är att jag kan flyga i sommar utan restriktioner osv iaf/ är allt för gravid för att orka med att hitta på saker på semestern. Är dock medveten om att en graviditet kan bli jobbig med foglossning m.m.

Har nästa BIM tråd skapats än? Kan inte hitta den.

Svar på tråden BIM Januari 2023