BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Jag får efter min första graviditet aldrig två lika starka sträck heller.
kör på! Allas cykler ser olika ut och olika tester passar olika också! du känner din kropp bäst.
Känner att ägglossningen är på g här 😊 Lätt illamående och trött i huvudet som vanligt.
Har börjat ta vitamin b6 förebyggande mot gravidillamående. Tar ni några tillskott?
Jag får efter min första graviditet aldrig två lika starka sträck heller.
kör på! Allas cykler ser olika ut och olika tester passar olika också! du känner din kropp bäst.
Känner att ägglossningen är på g här 😊 Lätt illamående och trött i huvudet som vanligt.
Har börjat ta vitamin b6 förebyggande mot gravidillamående. Tar ni några tillskott?
Hej på er!
Slutade ta preventivmedel under "sockertabletterna" och pillermensen varade 11-13novemer.
Hade sparsamma blödningar 7-11 december och igår kände jag igen en smärta i äggstockarna som jag inte haft på många år (Då jag använt olika preventivmedel i över ett decenium). Testade imorse och även på eftermiddagen idag med ÄL-test och mycket riktigt en starkare färg än kontrollstrecket. :)
Enligt min app ska jag ha BIM 2 Januari. Vet inte riktigt hur väl det stämmer eftersom jag nyligen slutat med ppiller och inte vet hur regelbunden min cykel är ännu :)