• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Kazi2

Hej, hoppar in här då mensen kom idag. 

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
    31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
    1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
    2/1 Raindear860 - första barnet, 10e försöket
    3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    3/1 Sannet - första barnet, andra försöket 
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
    7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
    10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
    11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC 
    11/1 82lindis - fjärde barnet, 6e försöket, 2 tidiga missfall sedan i juli.
    13/1 Acire94 Tredje barnet, 5e försöket
    15/1 Etaj andra gemensamma barnet 1:a försöket efter ma
    18/1 Millaann, andra barnet, andra försöket 
    19/1 Anonymcola andra barnet
    20/1 Kazi2, andra barnet 13:e försöket

• Foodie92

Behöver skriva av mig för jag förstår liksom inte 😐

Igår fick jag riktigt hög feber och ont i tjejmagen så åkte in till akuten. Blev tillslut ett besök hos gyn som konstaterade att jag fått ont för att jag nyligen haft ÄL och att i samband med det har de bildats blod. Så inget farligt, bara blodet som irriterar, men det som chockar mig är att hen säger att jag haft ÄL "nyligen" och är idag på CD 15 och har inte ÄL förrän omkring CD 23 (har alltid långa cykler aldrig haft normal korta)..

Har jag missat ÄL denna månad ? Kan jag ägglossa igen? Förstår mig inte alls på kroppen och så jäkla trist om jag missat den 🥺

• Swave
    Foodie92 skrev 2022-12-21 09:10:16 följande:

Behöver skriva av mig för jag förstår liksom inte 😐

Igår fick jag riktigt hög feber och ont i tjejmagen så åkte in till akuten. Blev tillslut ett besök hos gyn som konstacyjterade att jag fått ont för att jag nyligen haft ÄL och att i samband med det har de bildats blod. Så inget farligt, bara blodet som irriterar, men det som chockar mig är att hen säger att jag haft ÄL "nyligen" och är idag på CD 15 och har inte ÄL förrän omkring CD 23 (har alltid långa cykler aldrig haft normal korta)..

Har jag missat ÄL denna månad ? Kan jag ägglossa igen? Förstår mig inte alls på kroppen och så jäkla trist om jag missat den 🥺

Bra fråga, men om läkaren säger att du precis haft ÄL så kanske du hade den tidigt denna månad. En gång fick jag ÄL två-tre dagar efter mens dvs cykeldag 7-8 och jag brukar vanligtvis ha ÄL runt cykeldag 12-13. 
  • Foodie92
    Swave skrev 2022-12-21 09:14:39 följande:
     Bra fråga, men om läkaren säger att du precis haft ÄL så kanske du hade den tidigt denna månad. En gång fick jag ÄL två-tre dagar efter mens dvs cykeldag 7-8 och jag brukar vanligtvis ha ÄL runt cykeldag 12-13. 
    Ja så är det nog, vi myste iaf en gång men känns så konstigt då jag inte alls fått ÄL känningar, min tempkurva har varit bananas så kan omöjligt veta när. Borde betyda att jag får mensen i mellandagarna då, ska köra med ÄL stickor som vanligt just in case de sker igen 🥺
  • Swave
    Foodie92 skrev 2022-12-21 15:17:58 följande:
    Ja så är det nog, vi myste iaf en gång men känns så konstigt då jag inte alls fått ÄL känningar, min tempkurva har varit bananas så kan omöjligt veta när. Borde betyda att jag får mensen i mellandagarna då, ska köra med ÄL stickor som vanligt just in case de sker igen 🥺
    Jag börjar med ÄL-tester så fort min mens är över för att vara säker på att jag inte missar ÄL. 
  • Anonymcola

Foodie92: Har du testat med ÄL tester dagarna innan besöket? Tänker om testerna visat fel eller du kanske inte tagit tester eftersom du brukar få ÄL senare🥰

• Foodie92

Swave: kanske med borde de men då jag har ÄL oftast runt vid 22-25 så blir de så dyrt 🥺

Anonymcola: inte testat alls, detta är alldeles för tidigt från när jag brukar ha ÄL 😐

• Anonymcola
    Foodie92 skrev 2022-12-21 20:50:05 följande:

Swave: kanske med borde de men då jag har ÄL oftast runt vid 22-25 så blir de så dyrt 🥺

Anonymcola: inte testat alls, detta är alldeles för tidigt från när jag brukar ha ÄL 😐

Förstår! Hoppas Du får ägglossning igen när du brukar få den och att kroppen kanske ägglossar två gånger denhär cykeln😊
  • Ettfrö

Hej hej! Tänkte också vara med här. Skrattande Tredje försöket, andra barnet.  Har bim någon gång gång 3-4 januari 

• Qwerty1988
    Jahapp, då va ägglossningen över för denna gången. Nu kommer den otroligt jobbiga tiden, väntan på att förhoppningsvis få börja testa och få positivt graviditetstest! 😁😅🙌🏻 

någon som känner med mig? 😅
Svar på tråden BIM Januari 2023