BIM Januari 2023
Vet inte hur jag lägger in mig på listan 🤦🏼?♀️
men BIM 2/1-2023 har 3 barn, detta blir andra försöket.
❤️
Vet inte hur jag lägger in mig på listan 🤦🏼?♀️
men BIM 2/1-2023 har 3 barn, detta blir andra försöket.
❤️
Hej!
Har en fråga, enligt min app har jag BIM 2/1 och ska ha ägglossning imorgon (18/12) och har tagit ägglossningstest ett par dagar nu och jag har fått svaga streck, men imorse så va det inte något alls? Alltså bara ett streck. Borde de inte blivit aning starkare såhär nära ägglossning? Eller har jag kngfn ägglossning Denna månad? 😔
så konstigt, tog ett test till nu och de ser ut såhär 😁så då borde ägglossning vara på g? 😁
Hej på er!
Slutade ta preventivmedel under "sockertabletterna" och pillermensen varade 11-13novemer.
Hade sparsamma blödningar 7-11 december och igår kände jag igen en smärta i äggstockarna som jag inte haft på många år (Då jag använt olika preventivmedel i över ett decenium). Testade imorse och även på eftermiddagen idag med ÄL-test och mycket riktigt en starkare färg än kontrollstrecket. :)
Enligt min app ska jag ha BIM 2 Januari. Vet inte riktigt hur väl det stämmer eftersom jag nyligen slutat med ppiller och inte vet hur regelbunden min cykel är ännu :)
Jag tog ett graviditetstest imorse från Graviditetskollen (ÄL+7) enbart för att ha något att jämnföra med för senare tester.
Jag tycker mig se en skugga/spökstreck. Är dessa tester likt Babyplan kända för sina spökstreck? Vad har ni för erfarenheter?
Det är första gången jag använder dessa, och jag bytte från Babyplan just för att dom hade så tydliga spökstreck som gav mig falska förhoppningar.
Bifogar två bilder. Den nedersta är när testet hunnit torka.
Vad säger ni? Är dessa tester också skit?
God jul på er allesammans! hoppas vi alla får uppleva ett jul mirakel snart 🥰🙌🏻
Swave: Hur går det? Har du testat något mer? ❤️
Raindear860:
jag har inte lyckats lägga in mig på listan. Men jag har bim 2/1 o h har tre barn sen innan och vill verkligen ha en sista så snart som möjligt, då minsta precis blev 1 år. 😁
Jag funderar på att börja testa mig imorgon eller onsdag. Har beställt hem testa tidigt från Clearblue. Har dock inga symptom alls, så kommer väl bli besviken? Min BIM har flyttats till 1/1.
Halloj!
idag vaknade jag och gick och kissade ca kl 06.30
efter det druckit en kopp kaffe och ett glas jucie, sen kissade jag igen vid 09.00 och kunde inte låta bli att testa mig🙈 jag tog alltså ett ?vanligt? test/sticka och INTE testa tidigt test. Jag ska ha men om 4 dagar, alltså på tisdag. MEN jag tycker mig se två streck!! 🙏🏻😁❤️
mycket mycket svagt, men de finns där. 😍 snälla snälla låt detta va sant! Och att de stannar där inne isf!
Jag ska ta och testa mig imorgon på morgon urinet med TESTA TIDIGT test Och se. 😁
vad tycker ni?
Qwerty: ser absolut ett streck! kan du inte ta tidigt test senare idag då? Så spännande ju!😍
Hatar osäkerheten och alla dessa tester! 🙈
imorse klev jag upp och kissade vid 05.30 och tänkte, det testa tidigt test jag har kommer ju visa tydligt positiv. men icke! Knappt så de syns. Det är RFS testa tidigt. ca tre timmar efter så testade jag CB, vanliga ej tidigt ej digitalt. Och då ser jag ett plus direkt!
tur jag har mängder med billiga tester från gravidkollen och testlager så jag kan springa och testa hela tiden 😂
vill såååå gärna att detta ska fågels vägen! Hatar denna ständiga orolighet!
Hatar osäkerheten och alla dessa tester! 🙈
imorse klev jag upp och kissade vid 05.30 och tänkte, det testa tidigt test jag har kommer ju visa tydligt positiv. men icke! Knappt så de syns. Det är RFS testa tidigt. ca tre timmar efter så testade jag CB, vanliga ej tidigt ej digitalt. Och då ser jag ett plus direkt!
tur jag har mängder med billiga tester från gravidkollen och testlager så jag kan springa och testa hela tiden 😂
vill såååå gärna att detta ska fågels vägen! Hatar denna ständiga orolighet!
Hej hej Alla fina!
jag har testat som en galning i 4 dagar nu och mitt plus blir tyvärr inte starkare? sista jag tog va igår eftermidda, sen dess Har jag inte testat mer. Idag är det bim, men ingen mens ÄN, men kan ana att den är på G, och kommer troligtvis idag eller imorgon :( så de suger såklart. Men nu vill man bara att mensen ska komma så man kan prova igen! ????🏽
nu önskar jag er ALLA att ni plussar snart och allt går vägen 😁❤️
kram!