• Loulou92

BIM Januari 2023

Hellooo igen tjajor! ÄL på julafton när hela familjen är här :)))))))))

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
    31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA.
  • Loulou92
    Elina24 skrev 2022-12-08 13:46:09 följande:
    Jag har också Äl på julafton 😅 Blir spännande!
    😂 min sambo svarade att ?men vi har väl ett eget sovrum??. Bra att han är med på noterna iallafall. 🥹
  • Loulou92
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-12-10 10:43:13 följande:

Nu var matten inte med mig alls. 9 dagar sen enligt kalender. Inte 19 

Har du haft det någon gång innan? Tempar du? Jag hade För första gången ÄL en vecka senare än jag fick positivt ÄL-test denna cykeln. Jag insåg det tack vare tempen. 

• Loulou92
    Nuu fick jag positivt ÄL-test så precis som förespått av appen så har jag ÄL på julafton 😅

En sak som jag funderar över, som även hände förra gången jag blev gravid. Min temp gick upp 0,3 idag och först då får jag positivt ÄL-test? 🤔 ska inte tempen gå upp först efter ÄL? Den här gången hade jag dessutom ingen tempsänk innan. 
    Någon som varit med om liknande?
  • Loulou92

Igår tog jag ett eftermiddagstest (överst) efter att två stycken på jobbet frågat mig. Men jag slutade snusa vid nyår så tänker att humör, smaker och hunger är från abstinensbesvär. Det visade iallafall väldigt negativt. 

Idag när jag kom hem från jobbet så tänkte jag att jag testar igen. Strecket är så svagt att jag verkligen ifrågasätter om jag ser det (nedersta testet). Jag tog en bild och sänkte ljusstyrka och höjde kontrast. Jag hade inte hållit mig mer än någon timme innan testet.

Vad tror ni? Hur vanligt är det med spökstreck på graviditetkollens test? 🥺

• Loulou92

Swave: jag såg nog bara vad jag hemskt gärna ville se, idag är det helt blankt igen. BIM söndag men min temp började gå neråt idag. 

• Loulou92

Min mens kom igår, så ganska tidig.Vilket ifs är skönt så man kan börja om. Jag håller alla tummar för resten av er 🙏✊

Svar på tråden BIM Januari 2023