• Sanlin90

BIM Januari 2023

Min mens uteblev i december men nu för 3 dagar sedan fick jag tempökning (har tempat sporadiskt) tillsammans med vad jag tror är en ägglossningsblödning, vi prickade perfekt isf 3 dagar innan och dagen innan äl. 

bim blir runt 11te januari så det verkar bara hoppat över en månad (glad att det inte va 11 månader den här gången). 

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
    31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
    1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
    2/1 Raindear860 - första barnet, 10e försöket
    3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Sannet - första barnet, andra försöket 
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA

7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
    8/1 Elisabeth83 - 4:e barnet, 2:a försöket 
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
    10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket

10/1 82lindis - fjärde barnet, 6e försöket
    11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC 
    11/1 Sanlin90 - andra barnet 19 eller 6te försöket
    13/1 Acire94 Tredje barnet, 5e försöket
    15/1 Etaj andra gemensamma barnet 1:a försöket efter ma
    17/1 GuldKvinnan, första barnet och femte försöket
    18/1 Millaann, andra barnet, andra försöket 
    19/1 Anonymcola andra barnet
    20/1 Kazi2, andra barnet 13:e försöket
    22/1 Frufröken, andra barnet, andra försöket
    22/1 Caleido - andra barnet, 13:e försöket
  • Sanlin90
    Någon mer med bim typ 9-10-11-12 ? Äl +7 jag brukar ha sjuk pmsd och vara väldigt humörig och så men känner inget sånt nu (hade typ noll symtom med dottern, ingen pmsd) känner mig lugn men har en förlamande trötthet i ländryggen, orkar typ inte stå upp för blir så trött o får ont där
  • Sanlin90
    82lindis skrev 2023-01-03 22:51:11 följande:
    Jag har bim 10de. Jag känner precis som du, känns lurt i kroppen, ett lugn. Förra cykeln trodde jag verkligen att jag var gravid. Hade nog alla symtom man kunde få, och lite till! Och molvärken var extrem.

Den här gången kom värken i brösten snabbare, bröstvårtorna är ömma. Kände flera stick i underlivet 1 och 2 Jan.
    Inte förrän idag har det molt lite. Men så lite så det knappt märks, mer tung känsla.  Känner mig oförskämt bra om det nu skulle vara en graviditet på g. Lite extra trött, har tagit sovmorgon flera dagar fram till efter 10. Jag brukar normalt vara rätt morgonpigg. 
    Tänkte tvinga mig själv att vänta med test förrän på fredag 😅.

Nån fler som känt av stick??
    Spännande att se om det är något för någon av oss! Jag blev dock osäker om äl varit nu, låg temp igår o idag och hade dipp för några dagar sen med men har knappt sovit dom nätter den är låg för dottern sover mellan oss :/
  • Sanlin90

Hoppas det är något positivt och inte spottings eller nått!!
    hade knappt märkbart men jag såg ändå yttepytte lite brun flytning förut idag på äl+9 och hoppas innerligt det va en implantationsblödning! Jag hade lite molvärk en stund några timmar efter men kom inget mer färgat!

• Sanlin90
    Lina95 skrev 2023-01-07 09:48:06 följande:

Är det någon av er som fått barn innan eller varit gravida innan som ändå fick sin BIM men ändå varit gravid och upptäckte det 2 veckor senare? Jag hade min mens förra veckan, tog slut i söndags, den va som en vanlig mens, lite sparsammare, men nu en vecka senare mår jag illa och har fortfarande molnande värk, ska inte ha äl förens nästa vecka någon gång o brukar inte må illa. Tänkte inte på att testa i morse 😬

Om du skulle haft mens trots gravid behöver du inte testa på morgonen nu skulle jag säga, det skulle synas ändå!
Svar på tråden BIM Januari 2023