• Caleido

BIM Januari 2023

Qwerty1988 skrev 2022-12-30 09:52:47 följande:

Halloj! 

idag vaknade jag och gick och kissade  ca kl 06.30

efter det druckit en kopp kaffe och ett glas jucie, sen kissade jag igen vid 09.00 och kunde inte låta bli att testa mig🙈 jag tog alltså ett ?vanligt? test/sticka och INTE testa tidigt test. Jag ska ha men om 4 dagar, alltså på tisdag. MEN jag tycker mig se två streck!! 🙏🏻😁❤️
    mycket mycket svagt, men de finns där. 😍 snälla snälla låt detta va sant! Och att de stannar där inne isf! 
    Jag ska ta och testa mig imorgon på morgon urinet med TESTA TIDIGT test Och se. 😁 

vad tycker ni? 

Ser också ett streck! Spännande Drömmer
  • Caleido
    Hej tjejer, jag hoppar in här i Januari tråden jag med! Hjärta Förra månaden körde vi första gången med Rosenrot som inte riktigt gick vägen, denna cykel provar vi bara Dvitamin och folsyra Solig någon annan som tar några tillskott?

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket

31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
    1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
    2/1 Raindear860 - första barnet, 10e försöket
    3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Sannet - första barnet, andra försöket 
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA

7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
    8/1 Elisabeth83 - 4:e barnet, 2:a försöket 
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
    10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
    10/1 82lindis - fjärde barnet, 6e försöket
    11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC 
    13/1 Acire94 Tredje barnet, 5e försöket
    15/1 Etaj andra gemensamma barnet 1:a försöket efter ma
    17/1 GuldKvinnan, första barnet och femte försöket
    18/1 Millaann, andra barnet, andra försöket 
    19/1 Anonymcola andra barnet
    20/1 Kazi2, andra barnet 13:e försöket
    22/1 Frufröken, andra barnet, andra försöket
    22/1 Caleido - andra barnet, 13:e försöket

• Caleido

Anonymcola: Jag undrar samma sak!! Har så med, mina börjar dock försvinna på dagen med positivt äl-test och samma dag som ÄL känns det som att jag knappt har äggvitesekreten kvar haha, beställde till o med pre seed förut och använde (de hjälpte dock inte oss). Men sen läste jag någonstans att sekreten hjälper simmarna att överleva och att man även kan ha ägglossningssekret utan att märka av det. Så har inte tänkt något mer på det sen dess. Har du fortfarande de på äl-dagen?

Det var en annan tjej från December tråden som också körde Dvitamin som plussade! Drömmer

Qwerty1988: åh spännande med bisolvon, jag håller tummarna! 

• Caleido
    Qwerty1988 skrev 2022-12-31 11:00:39 följande:

Hatar osäkerheten och alla dessa tester! 🙈 

imorse klev jag upp och kissade vid 05.30 och tänkte, det testa tidigt test jag har kommer ju visa tydligt positiv. men icke! Knappt så de syns. Det är RFS testa tidigt. ca tre timmar efter så testade jag CB, vanliga ej tidigt ej digitalt. Och då ser jag ett plus direkt! 

tur jag har mängder med billiga tester från gravidkollen och testlager så jag kan springa och testa hela tiden 😂 

vill såååå gärna att detta ska fågels vägen! Hatar denna ständiga orolighet! 

Men wow grattis!! Verkar som Bisolvon gjorde susen SkrattandeHjärta härligt sätt att börja det nya året!

Anonymcola : Ja precis, resonerar likadant här med D-vitaminen haha! Men har du fram till äl borde det inte vara någon fara tänker jag? Annars har jag för mig att jag läst att bisolvon ska tunna ut sekreten, kanske värt att prova om du inte redan har Drömmer jag provade bisolvon en månad, hände dock inte mycket.

Gott nytt år allihopa, önskar oss massor av plus till det nya året! Hjärta

Svar på tråden BIM Januari 2023