BIM Januari 2023
Hej hej! Tänkte också vara med här. Tredje försöket, andra barnet. Har bim någon gång gång 3-4 januari
Hej hej! Tänkte också vara med här. Tredje försöket, andra barnet. Har bim någon gång gång 3-4 januari
Är på äl +5. Känner absolut ingenting. Har lite ont i brösten, men det brukar jag ha efter äl. Har eventuellt lite ångest över mängden alkohol jag druckit under julen, om det nu visar sig vara något...
Grattis! Du är gravid! haha minns att jag också när jag väntade sonen verkligen pepprade på med tester pga kunde inte fatta att jag verkligen var gravid.
För min egen del känner jag mig mycket ogravid och väntar bara på att mensen ska dra igång. Är lite bekymrad över att jag har en lite kort lutealfas och funderar över vad jag ska göra för att förlänga den. Det positiva är att jag ju troligen kommer att ha äl om cirka två veckor igen så jag hänger kvar i tråden.
Önskar er alla ett gott nytt år och med en massa plus 2023!
Får jag fråga vad ni räknar son mensens första dag? Vissa månader har jag liksom mensvärk flera dagar innan den kommer igång. Och ibland kommer bara lite blod en dag och sedan kan det dröja en till två dagar innan den kommer igång på riktigt. Från vilken dag ska man räkna?
"blankare än en nytakad punk i månsken"
Jag har äl någon gång 15-17 januari så jag härdar ut menssmärtorna nu och tar snart nya friska tag!
Jag väntar på ägglossning. Är på dag 6 nu och gissar att jag får utslag på testet någon gång i helgen eller på måndag. Jag är ensamstående med ett barn och försöker få ett syskon via insemination med donator. Fjärde försöket nu... det är egentligen inte mycket men jag känner mig stressad och börjar fundera över om det ens kommer att gå. Är ju ändå 37 år (snart 38...). Har tagit tester på kliniken som visar på att jag inte har några svårigheter med att kunna bli gravid, så förhoppningsvis är det bara tålamod jag behöver nu.
För mig var det utmärkande att det liksom stack till och ilade i brösten på ett sätt jag aldrig känt förut. Fick den känslan ca en vecka efter äl... annars hade jag som mensvärk fast det kom ingen mens, bara mycket flytningar...
Barbrastreisand: anonym donator. Om det blir ett barn får barnet själv kontakta kliniken som ger ut information och kontaktuppgifter om donatorn till barnet när det har fyllt 18 år. Jag har extremt lite information om donation. Vet bara ögonfärg, hårfärg och längd. =)
Jahopp, har äl imorgon. Gjorde insemination idag. Lite osäker på om det blev för tidigt... Men men, bara att vänta och se. Tror att jag har bim sista januari
Hade äl för cirka fem dagar sedan. Känner lite som träningsvärk eller älvärk på vänster sida nu, långt ner. Kan ju inte låta bli att hoppas att det är något...
Det kan ju vara i princip vad som helst inser jag... man blir ju lite knäpp perioden mellan äl och bim hoppas att mensen håller sig borta för dig!