Angelika07 skrev 2022-01-27 14:36:41 följande:
Åh det låter ju gott :) Jag är mest sugen på frukt och grönsaker.. Igår fick jag extremt sughet på thaimat. Lagade ca 7 kg thaimat. Ni skulle sett min sambons min. Stekt ris med kyckling, lövbiff, paprika, majs, ärtor, ägg, soja och morötter. Nu kan jag äta både på dagen och natten (är jättehungrig på natten haha). Jag tränar inte så mycket, så det är dags att börja, måste bara hitta inspirationen haha.... Jag mår normalt, lite sömnig kanske och natt hungrig.
Har ni skrivit in er än? Gjorde det i samband med när jag ringde till BM och frågade om brist med symptom och mensvärken jag hade. Nervöst inför första besöket...
Har fått Gravid 3+ nu på digital, så det stiger iallafall. Aldrig fått det tidigare så det var roligt att få :)
Ja men faktiskt jag med, mycket frukt och grönt, helt tvärtom mot för vad jag ville ha när jag väntade dottern då jag levde på choklad, haha. Sen senaste graviditeten fick jag värsta suget på leverpastej och det var min höjdpunkt på dagen när jag fick äta knäckebröd med min leverpastej på
Har inte skrivit in mig än, är nervös för att göra det eftersom jag fått ringt och avboka mötet två gånger, så jag vill avvakta. Kanske ringer nästa vecka. Vill verkligen vänta och se vad som sker först för jag vet inte om jag orkar ringa och avboka en gång till
Kul att du fått ökning på digital, jag vågar inte ta ett för jag har hört att de kan visa fel och skulle jag få fel skulle jag bli väldigt nervös. men jag tog ett nytt vanligt test idag och det var ännu starkare än i måndags, även fast det i måndags var starkt men detta var ännu starkare så det kändes skönt