• mammamalin

BF oktober 2022

Har inte hittat någon befintlig tråd för BF oktober 2022, så därmed startar jag denna för oss och hoppas vi blir ett gäng Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-01-29 10:29
    Nu finns även en facebookgrupp. Skicka meddelande till mig om du har BF under oktober månad och vill vara med :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-02-22 17:55

Vill skriva här att medlemmarna i facebookgruppen har fått tycka till och de flesta vill sätta en medlemsgräns på 50 personer. Det finns i dagsläget fortfarande ca 20 platser kvar så ni som aktivt valt att avvakta kan ha detta i åtanke :)

• Svar på tråden BF oktober 2022
  • mammamalin
    NIML skrev 2022-01-29 08:46:55 följande:
     Jag kan inte trycka in på din profil och skicka meddelande till dig. Det står ?hoppsan denna profilen är privat?.
    Hm ska undersöka detta! 
  • samejentan
    mammamalin skrev 2022-01-29 09:59:05 följande:
    Hm ska undersöka detta! 
    jag får samma, står att denna profil är privat
  • mammamalin
    samejentan skrev 2022-01-29 10:00:43 följande:
    jag får samma, står att denna profil är privat
    Gick igenom inställningarna och stod att alla inloggade medlemmar skulle kunna se min profil, så verkar konstigt! Men nu ändrade jag till ALLA. Så testa igen 
  • mammamalin

Nu funkar det att skicka meddelande till mig, och har lyckats bjuda in till facebookgruppen. Har även uppdaterat i trådstartsinlägget om att facebookgrupp finns :) 

• Angelika07
    mammamalin skrev 2022-01-29 10:37:57 följande:

Nu funkar det att skicka meddelande till mig, och har lyckats bjuda in till facebookgruppen. Har även uppdaterat i trådstartsinlägget om att facebookgrupp finns :) 

Åh jag vill gärna vara med ????
  • Angelika07

Några fler som känner sig hungriga som tusan men inte sugna på något? Vad ska man äta? Känns som jag inte ätit på en vecka men inget ser gott ut eller ätbart ut.... haha

• mammamalin
    Angelika07 skrev 2022-01-29 13:05:28 följande:

Åh jag vill gärna vara med ????
    Skicka ett meddelande till mig så får du en länk till gruppen :) 
  • mammamalin
    Angelika07 skrev 2022-01-29 13:06:28 följande:

Några fler som känner sig hungriga som tusan men inte sugna på något? Vad ska man äta? Känns som jag inte ätit på en vecka men inget ser gott ut eller ätbart ut.... haha

Relaterar delvis! Känner mig inte så jättehungrig, eller så fort jag börjar äta blir jag snabbt mätt och inte sugen på nåt alls. Typ inte ätit nåt onyttigt alls senaste dagarna, verkligen ovanligt för att vara mig hahah
  • Jemalon
    samejentan skrev 2022-01-26 19:07:49 följande:
    Grattis till plusset Jag känner med dig, hade själv missfall för tre månader sedan och hade covid precis när jag hade ÄL så jag trodde det var pga det som gjorde att mensen var sen, men så var inte fallet Håller tummarna för oss båda att detta går vägen

Då sitter vi i liknande båtar ?? Såg att du hade en dotter innan också. Jag med. En treåring. 

håller också tummarna för oss ??

• samejentan
    Jemalon skrev 2022-01-29 14:21:00 följande:

Då sitter vi i liknande båtar ?? Såg att du hade en dotter innan också. Jag med. En treåring. 

håller också tummarna för oss ??

Jajamän, men jag är inte så orolig ändå, visst hade covid vid ÄL men eftersom det tar ett par dagar för ägget att fästa så hoppas jag att det är lugnt dessutom är jag vaccinerad två gånger innan så tänker att det är väl bara bra att vi haft det innan vi blev gravida nu är man väl super immun haha jajamän har en dotter som fyller en hel hand i mars  
Svar på tråden BF oktober 2022