samejentan skrev 2022-01-27 14:19:39 följande:
Skönt och få höra att det är normalt
kan man slappna av lite. Otroligt nog är jag inte ett dugg sugen på nått ?onyttigt? vilket är olikt mig men craving på paprika, aromat och inatt drömde jag om lime haha
men aptiten är lite av och på med så kanske därför. Tränar regelbundet men är så trött denna veckan så har inte orkat åka på gymmet. ja verkligen skönt! vill minnas att med dottern kom den som en storm i V8 så hoppas jag klarar mig till denna gången för den var hemsk :-P hur mår du annars? Några cravings?
Åh det låter ju gott :) Jag är mest sugen på frukt och grönsaker.. Igår fick jag extremt sughet på thaimat. Lagade ca 7 kg thaimat. Ni skulle sett min sambons min. Stekt ris med kyckling, lövbiff, paprika, majs, ärtor, ägg, soja och morötter. Nu kan jag äta både på dagen och natten (är jättehungrig på natten haha). Jag tränar inte så mycket, så det är dags att börja, måste bara hitta inspirationen haha.... Jag mår normalt, lite sömnig kanske och natt hungrig.
Har ni skrivit in er än? Gjorde det i samband med när jag ringde till BM och frågade om brist med symptom och mensvärken jag hade. Nervöst inför första besöket...
Har fått Gravid 3+ nu på digital, så det stiger iallafall. Aldrig fått det tidigare så det var roligt att få :)