Grattis till nytillkomna! ??
mammamalin skrev 2022-01-25 15:25:05 följande:
Kan inte låta bli att oroa mig över att strecken är så svaga :( tagna på äl +13 och äl+ 15, dock aldrig med morgonurin. Någon annan som fått svaga plus?
jag förstår att svaga streck oroar dig. Det sätter igång så mycket tankar. Jag är likadan och därför har jag bara låtit bli helt att ta fler test. Men, trots att det är svagt är du ju trots allt gravid. Vilken dag är du på idag? När tog du sista testet?
Jag tog mitt I onsdags då jag stensäker på att det inte hade blivit något denna månaden. Testade mig på äl+10 och på äl+11. Helt blankt. Med alla övriga 7 graviditeter har jag plussat äl+10. Så det är något som oroar mig? varför blev det såhär denna gången? haha
För övrigt kunde jag inte hålla mig från att testa efter att jag sett att ni också tog flera tester. Det var olika märken, så kanske det spelar roll men var ändå nöjd med att strecket blivit starkare. I oktober testade jag varje morgon för att se om strecket blev starkare men då slutade det i MA v. 7+2 efter typ 20 undersökningar. De vågade inte avsluta för att graviditeten växte, men för långsamt. När de till skut bestämde sig för att det var läge att avsluta hade jag gått 3 veckor. Värsta veckorna i mitt liv, när man inte vet något.
Såhär såg det ut, det gröna är från i onsdags och det rosa från idag. Hoppas denna lilla stannar ??