• mammamalin

BF oktober 2022

Har inte hittat någon befintlig tråd för BF oktober 2022, så därmed startar jag denna för oss och hoppas vi blir ett gäng Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-01-29 10:29
    Nu finns även en facebookgrupp. Skicka meddelande till mig om du har BF under oktober månad och vill vara med :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-02-22 17:55

Vill skriva här att medlemmarna i facebookgruppen har fått tycka till och de flesta vill sätta en medlemsgräns på 50 personer. Det finns i dagsläget fortfarande ca 20 platser kvar så ni som aktivt valt att avvakta kan ha detta i åtanke :)

• Svar på tråden BF oktober 2022
  • samejentan
    Blucky skrev 2022-01-28 19:46:33 följande:

Hoppar in här :) grattis alla! Jag var på tidigt besök hos MVC idag och de daterade BF till 1 oktober. är i vecka 4+5 enligt dem. Finns det någon FB-grupp att gå med i?

Jag kolla varje dag efter FB grupp, ingen än så länge hoppas någon startar en snart
  • skaviblifyra

Hej ansluter här. bF 7/10. Väntar tredje barnet vi har försökt av och till i1.5år. tre graviditeter har det blivit,  femte försöket nu. hade ett missfall v 7 och ett MA vecka 11. Tog också ppiller under ett halvår i väntan på vaccinet. Men nu håller vi tummarna. de andra är 8 och snart 12 år så vi hoppas på en sladdis!

• samejentan
    skaviblifyra skrev 2022-01-28 20:27:53 följande:

Hej ansluter här. bF 7/10. Väntar tredje barnet vi har försökt av och till i1.5år. tre graviditeter har det blivit,  femte försöket nu. hade ett missfall v 7 och ett MA vecka 11. Tog också ppiller under ett halvår i väntan på vaccinet. Men nu håller vi tummarna. de andra är 8 och snart 12 år så vi hoppas på en sladdis!

Grattis till plusset och välkommen
  • mammamalin

Okej jag fixar en Facebookgrupp då Flört Jag gör den osynlig så ingen kan se den eller söka efter den. Antar att ni måste skicka meddelande till mig så kanske jag kan länka gruppen? Eller vet nån hur det funkar för att jag ska kunna lägga till er?

• nathaliej97

Hej! Jag har gjort en fb grupp där vi kan samlas istället. Skicka ett meddelande till mig så kan jag lägga till er. Den är privat så ingen kan hitta den. 

• NIML
    mammamalin skrev 2022-01-29 08:33:24 följande:

Jag gjorde en igår så skicka meddelande till mig så löser vi det Skrattande

Jag kan inte trycka in på din profil och skicka meddelande till dig. Det står ?hoppsan denna profilen är privat?.
  • mammamalin
    nathaliej97 skrev 2022-01-29 06:36:09 följande:

Hej! Jag har gjort en fb grupp där vi kan samlas istället. Skicka ett meddelande till mig så kan jag lägga till er. Den är privat så ingen kan hitta den. 

Haha båda verkar ha gjort en Flört vi kan ju hålla oss till en. Har nån skickat meddelande till dig ännu så du kunnat bjuda in?
Svar på tråden BF oktober 2022