• mammamalin

BF oktober 2022

Har inte hittat någon befintlig tråd för BF oktober 2022, så därmed startar jag denna för oss och hoppas vi blir ett gäng Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-01-29 10:29
    Nu finns även en facebookgrupp. Skicka meddelande till mig om du har BF under oktober månad och vill vara med :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-02-22 17:55

Vill skriva här att medlemmarna i facebookgruppen har fått tycka till och de flesta vill sätta en medlemsgräns på 50 personer. Det finns i dagsläget fortfarande ca 20 platser kvar så ni som aktivt valt att avvakta kan ha detta i åtanke :)

• Svar på tråden BF oktober 2022
  • mammamalin

Mitt test var starkare imorse så nu ska jag ge mig med testandet haha. Var skönt att få en stegring i alla fall Drömmer

• Theresia92

Grattis alla som plussat :D jag joinar också den här tråden, fick ett lite starkare streck imorse och mensen dök aldrig upp igår så nu känner jag mig lite lugn. 
    Om allt går vägen så har vi BF 4 oktober, det blir vårt andra barn, storebror blir 2 år nu i februari :) 

• mammamalin
    Theresia92 skrev 2022-01-26 08:17:06 följande:

Grattis alla som plussat :D jag joinar också den här tråden, fick ett lite starkare streck imorse och mensen dök aldrig upp igår så nu känner jag mig lite lugn. 
    Om allt går vägen så har vi BF 4 oktober, det blir vårt andra barn, storebror blir 2 år nu i februari :) 

Grattis till ditt plus! Skrattande
  • Gerberan

Mammamalin: jag började testa 9 dpo, fick suuupersvagt och fortsatte testa till 15 dpo Och sen fick jag slut test så bestämde mig för att sluta! Det blev en stegring hela tiden :)

samejentan:
    har haft tre missfall.. har gjort utredning, men dom hittade ingenting. Var ett år sedan mitt sista missfall så vi hade precis ställt in oss på ivf 

• NIML
    mammamalin skrev 2022-01-26 08:06:03 följande:

Mitt test var starkare imorse så nu ska jag ge mig med testandet haha. Var skönt att få en stegring i alla fall Drömmer

ser fint ut :D 

Grattis till nya plus. Kul att vi blir fler. :) 

• samejentan
    Gerberan skrev 2022-01-26 08:51:53 följande:

Mammamalin: jag började testa 9 dpo, fick suuupersvagt och fortsatte testa till 15 dpo Och sen fick jag slut test så bestämde mig för att sluta! Det blev en stegring hela tiden :)

samejentan:
    har haft tre missfall.. har gjort utredning, men dom hittade ingenting. Var ett år sedan mitt sista missfall så vi hade precis ställt in oss på ivf 

Hur kom Dom fram till att du skulle få progrestosteron utskrivet? frågar för att jag är nyfiken och rädd att jag har det som sagt. läst lite om olika symtom och jag har inga symtom förutom spottings från dag 10 och så kommer mensen igång två dagar senare, men har även läst i en tråd här om folk som blivit gravida fast de har spottings innan mens så jag vet inte. Är orolig för det i alla fall men har inte vågat pröva kräm eller så för att jag vet ju inte om det är det som är problemet  
  • Theresia92
    mammamalin skrev 2022-01-26 08:19:07 följande:
    Grattis till ditt plus! Skrattande
    detsamma till dig :D
  • Angelika07

Har BF I oktober. Tror jag är i v. 4 eller v.5. Hade ett utomkvedskap förra året så det satte sin skräck och oro. Försökt att få barn i flera år utöver det utan resultat.

Äntligen kom det en plus oväntat förra veckan. Som ökar i färgen, skönt att se då förra gången var det svagt hela tiden.

En del symptom har redan försvunnit och fått mensvärk både i livmodern och ryggen, men det är vanligt enligt BM. Kanske man oroar sig lite mer om man har förlorat ett barn tidigare. 

Senaste plusset från igår ser ut såhär, rätt starkt :D 

• mammamalin
    Angelika07 skrev 2022-01-26 13:36:54 följande:

Har BF I oktober. Tror jag är i v. 4 eller v.5. Hade ett utomkvedskap förra året så det satte sin skräck och oro. Försökt att få barn i flera år utöver det utan resultat.

Äntligen kom det en plus oväntat förra veckan. Som ökar i färgen, skönt att se då förra gången var det svagt hela tiden.

En del symptom har redan försvunnit och fått mensvärk både i livmodern och ryggen, men det är vanligt enligt BM. Kanske man oroar sig lite mer om man har förlorat ett barn tidigare. 

Senaste plusset från igår ser ut såhär, rätt starkt :D 

Vilken historia du har bakom dig, håller tummarna för att det är er tur nu! Hur tidigt i graviditeten kunde du känna att allt inte stod rätt till? 

Relaterar till oron om symptom som kommer och går, trots att jag inte varit med om det du varit.

Wow jättestarkt plus!! Grattis :) 
  • samejentan

Miss oro här igen! 

mina symtom har stannat av. från att ha vart så trött att jag måste sova på toan på jobbet en stund för att orka, igår fick jag jätte känsliga nippels och idag på eftermiddagen försvann de också. Känns som allt bara stannat av. Precis som med mina tidigare missfall. Brösten har sjunkit också, de som va så svullna och fina men nu är de i typ vanlig storlek. Vill bara gråta, är det verkligen över redan? 

Svar på tråden BF oktober 2022