Mangopassion skrev 2022-01-30 09:51:29 följande:
Hej igen! Jag tänker avvakta en stund med att gå med i fb gruppen tills jag gått lite längre i graviditeten. Men joinar gärna er sen om allt går som det ska. :)
Jag har för övrigt inga symtom än, förutom väldigt känsliga bröstvårtor. Mina rosa "blödningar" som jag har haft nu i 3 dagar som kanske motsvarar någon droppe blod har synts till ungefär 1 toalettbesök av typ 6. Så det är alltså bara en gång per dag och då jättelite. Är såklart orolig för att det är missfall pågång men förra gången kom "missfallet" ut ganska omgående och det syntes redan efter 2 dagar att chg koncentrationen på teststickan blev svagare och efter typ 1 vecka så var det helt blankt. Nu verkar det dock som att koncentrationen bara blir starkare/lika stark som innan och mitt digitala test hade stigit från 1-2 veckor till 2-3 veckor när jag testade igår morse. (Och då var det 6 dagar sedan jag tog det förra digitala testet). Så jag hoppas på att blödningarna är helt ofarliga. Jag ska ringa till barnmorskan imorgon bitti och höra om jag kan få komma på en undersökning så jag kan börja känna mig lite lugnare. Visst borde man kunna se något om man är i v6?
Jag har jätte lite symtom jag med förutom lite trötthet, aptiten är inte riktigt med, bröstvårtorna är lite känsligare än vanligt. Det kommer och går verkligen, vilket gör mig sjukt nervös efter 2 täta MF som börjat med avstannade symtom. Så kul för dig att du ser att de blir starkare på digitala

låter inte som det är nå farlig blödning du har, det är väldigt vanligt att blöda i början av graviditeten så försök behåll lugnet och ring BM gör du rätt i

hm njae som jag förstått det så är det lite väl tidigt men 7-8 kan man ha tur att få se något, i alla fall vad jag läst