samejentan skrev 2022-02-02 08:06:29 följande:
Hoppas verkligen du har rätt men min Magkänsla är inte så säker längre
men det är bara vänta och se vad som händer, nått mer kan man inte göra. Ironiskt nog har vi tid på torsdag för att se om vi kan få en utredning eftersom vi försökt bli gravida i ett år nu, men så kom detta plus och nu måste jag avboka vilket ger mycket olika känslor med tanke på vad jag själv tror nu
men men, så länge man inte blöder kan jag ju inte säga nått, en dag i taget. Tack det känns ändå skönt att höra, till mig säger dom att de oftast inte är nått fel och den är ju jobbig att höra ändå för då känns det som att det inte finns nått att göra liksom. :-/
Skickar en bamsekram - nej man kan ju tyvärr inte göra något alls, det är så hemskt att man är helt utan kontroll! Det låter verkligen tråkigt med din magkänsla, men ja försök att inte tappa hoppet innan du vet det! Eftersom du tycker dina symtom har minskat, vill du försöka att få mätat hcg-nivån? Vet inte om man kan få hjälp till det hos en bm? Förstår det är jobbigt om de säger inget är fel när man känner det borde finnas något att göra :( Jag håller tummarna för dig, och du kanske ska vänta med att avboka på torsdag, så du har tryggheten i att ha konsultationen?