majarg skrev 2022-03-14 08:57:32 följande:
Ja, så härligt och han blev så glad :D ja, jag var nog inte riktigt beredd på det men tror allt grundar sig i att jag var obekväm och att ingen annan visste.
vad härligt att höra, hoppas du kan ta dig ut mer snart då och får gå på fest :D
mitt illamående har varit helt ok, förutom idag men tror det är pga störd sömn. Hade en 4åring som bökade runt inatt och slutade med att jag sov några timmar i hans säng med honom.
Sen tror jag att jag har en lite skev bild av mitt illamående, pratade med killen om det i helgen att jag knappt mått illa, enligt min mening. Hans uppfattning är att jag mår illa varje dag. Vet inte om jag bara fokuserar så mkt på de stunder som är bra att jag glömmer? Hahah
Så glad att höra att till blev super lyckat i helgen, så bra jobbat! Imponerande du hade energi att fixa det
Kan verkligen tänka mig att det blev lite jobbigt med efterfest i ett sällskap där andra inte vet man är gravid dock. Jag tycker det är ganska utmattande att prata / vara med någon som inte vet det, eftersom det motsvarar lite att ha influensa men låtsas men är helt frisk typ? jag har det iaf lite som när man är små-sjuk, kroppen värker konstant nånstans, lite lätt huvudverk, ont i magen också typ konstant, svullen, illamående, listan är lång med saker som gör man absolut inte känner sig jämförbar med en festklar 18-åring haha.
Hoppas ni alla får en härlig dag, jag har varit på super dåligt humör två dagar i rad, det har annars varit att lita på men nu är jag som en ilsken drake hah. Plus sitter just nu på badrumsgolvet och väntar på att kräkas medans jag har super mkt på jobb. Kul att vara gravid!