EpicF skrev 2023-06-30 22:54:42 följande:
Spännande att du fortfarande inte kan läsa. Hur klarar du dig i det vardagliga livet?
Eftersom inga studier är färdiga som vet vi inte om experternas hypotes stämmer. Inte heller dem vet. Det är just därför som det utförare studier på vaccinet ubder lång tid (sk långtidsstudier, ett ord du tyvärr inte verkar förstå).
Läsa vad?
DU skriver ju aldrig något sakligt som ändrar nått, du försöker ju inte ens.
DU har ju inte ens en gång påvisat att de haft fel på nya vaccin innan och efter år, inte ens en enda gång har du försökt någon sådan saklighet.
Och vi pratar om vaccin sedan 1796 till 2023, och du har INGET som stödjer dig ÖVERHUVUDTAGET alltså INGENTING
Och alla dessa långtidsstudier som skett under dessa 227 åren berättar bara en sak, och det är att skadeverkningar och biverkningar är högst kortvariga.
Eller menar du att inga långtidsstudier på alla dessa nya vaccin under 227år har skett och att de inte har en beprövad erfarenhet om hur vaccin fungerar och när det kommer till biverkningar och skadeverkningar?
Experterna är mycket trygga i detta, då det har aldrig hänt att det har avvikit.
Och dina låga nivå med argument att experter gjort fel på annat som de inte har en susning om från början, det är inget argument ens, utan ren osaklig whatboutism.
Här har vi 227år av erfarenhet på området, och nu säger du att du vet bättre än experter och att du vet bättre än den beprövade erfarenheten.
FuckGoggleAskMe skrev 2023-06-30 22:53:05 följande:
Det enda Epic F jag hört talas om är Epic Failure, så vad menar du då med F?
Naturligtvis är alla, inklusive vaccinexperter, medvetna om att ingen VET vad som händer i morgon eller om 10 År Pga brist på kristallkulor.
Däremot är de främsta experterna eniga om att de ser ingen som helst anledning till att någon biverkning skulle kunna framträda efter typ 10år.
Intressant att du har en avvikande uppfattning - NOT.
Tydligen är inte 227år av erfarenhet med vaccin nog för användaren.
Jag är rätt övertygad om att experterna är i en rörande konsensus kring skadeverkningar och biverkningar och inom den tidsrymden man kan för vänta sig se dessa uppstå.
227år av inget, men användaren anser sig veta bättre än experterna.
Det finns en intressant aspekt här också, som gör det lite självförklarande nästan.
Och det är frågan "hur kan en substans som inte längre finns i kroppen, göra skador/biverkningar först 10år senare?".
För det har jag aldrig någonsin hört innan och det är magi att någon som inte existerar i kroppen, först efter 10år ger skador.(Det är ju själva definitionen av magi uppstå ur inget, och nu pratar vi om sagors magi ala Game of thrones magi.
Jag skulle vilja få reda av epic hur denna process går till och hur en substans som inte funnits nästan 10år i kroppen, helt plötsligt ska ge skada.
Men vet jag aldrig kommer få svar, och av den enkla anledningen att det inte existerar eller ens är praktiskt möjligt att en substans som varit ur kroppen i ~10år kan göra skada, för hur ska det gå till när substansen inte ens existerar i kroppen?