Nu kan vi faktiskt summera upp tråden och med tanke vi har lärt oss att det INTE finns någon hypotes som berättar att experterna har fel med sin hypotes som är byggd på 227 års erfarenheter med vaccin och dess biverkningar och skadeverkningar.
Och ni som ska ta vaccin idag eller i framtiden, ni kan helt ignorera att skadeverkningar eller biverkningar ska ske 10år senare.
Och detta pga att under 227års erfarenhet av vaccin, så har man aldrig ens gång sett detta.
Utan vad experternas beprövade erfarenhet är med vaccin och om skadeverkningar eller/och biverkningar.(=227år lång, och ingen är 227år som kommer ihåg detta, utan dokumentationen är erfarenheten som är då 227år lång.)
Det är att experterna säger redan vid 6 veckor har stora problem att se några mer skadeverkningar och/eller biverkningar sker, några experter säger par veckor till.
Sen är det över på den fronten.
Och detta är recap av flera tusen inlägg, och något som hade kunnat hanteras redan då och bli exakt samma som nu.
För det EXISTERAR inget hypotes har vi lärt oss som berättar att experterna har fel, eller ens antyder det allra minsta.
Och nu har vi då lärt oss att argumentet jag ska inte ta vaccinet för jag kan få skadeverkningar och biverkningar 10år senare är skitsnack och inget annat.
Men jag är välkomnar en hypotes som skulle säga nått annat, så kanske man kunde diskutera den sakligt.
Men efter frågat par hundra ggr om detta, så inser jag ingen sådan finnes.
Så min bedömning av denna hypotes innan(Ja, som inte längre existerar längre.), det var att magi var tvunget att bli inblandat, och detta pga sakligheten berättar att en substans inte kan göra skada och när den inte längre är närvarande.
Och skulle den ge skada, ja, det är vad vi kallar magi och nu pratar vi inte om trollkarls magi, utan nu pratar vi om Doctor Strange magi = uppstår ur ABSOLUT INGET.
Jaja, det var ju skönt detta var avklarat med 10år och att det var nonsens.
För om inte, vems hypotes är det då?