EpicF skrev 2023-06-30 20:00:39 följande:
Så du vet vad min hypotes är? Vad är min hypotes?
Notera att jag inte ens har en hypotes. Men du vet tydligen om min icke-existerande hypotes...
Nej, jag har aldrig sagt att experterna har fel. Så sluta lägg ord i min mun.
Däremot har expertar haft fel om andra saker vad det gäller både pandemin och vaccinet. Något du redan fått veta i tråden och även kommenterar. Men det var du väl resan glömt....
Om du ingen hypotes har, så berättar det att experterna har rätt och med beprövade erfarenhet med vaccin sedan 1800-talet.
Men dock har du en hypotes att vaccin magiskt(Uppstå ur inget!) ska ge skada/biverkning ska först ske 10år senare och en sekund.
Så du berättar du nu att experterna har rätt, varför då gå emot dom och säga 10år och 1 sekund?
Bryr mig inte om vad experter har fel om annat, då det är irrelevant för vaccin och denna fråga om skadeverkningar/biverkningar inte går se efter 6 veckor(Vissa experter säger par veckor till.)
Och nej, jag har inte ens en gång fått reda på varför du anser experterna har fel och med flera hundra års beprövad erfarenhet.
Om du har, varför går det inte upprepa för?
Det roliga i detta, det är att du inte ens försökt förklara varför experter kan ha fel med flera hundra års beprövad erfarenhet,.