EpicF skrev 2023-06-27 11:54:41 följande:
Så det är inte covid-19 vaccinet som diskuteras? Vad är det då som du diskuterar? För inte håller du dig till trådens ämne...
Du vet att man från början trodde att vaccinet skulle göra personer immuna och då stoppa smittspridningen? Och vi vet alla, kanske inte du, hur det gick med det... så ja, där hade experterna fel. Helt galet fel.
Så nu låtsas du, är det nya istället för oneliners.
Jaja,lugnt, jag spelar gärna med, då det är roligt.
Experterna pratar om vaccinen till COVID-19 och dessa inte gör det du påstår och tio år.
Vad baserar dom sina expertutlåtande på, jo, de bygger på tidigare saklighet och beprövad erfarenhet av gamla "nya virus och nya vaccin", det vill säga vad beprövad erfarenhet betyder i sammanhangen, kanske beprövad erfarenhet är något förnekas av sjukvården?
Sen har experterna ett steg till, kan substanser göra skada när de är redan ur kroppen.
Och svaret där verkar vara att det har man aldrig hört talas om innan heller, och hur en substans inte gör skada på 10år, och sen först då ger skador/biverkningar.
Du säger du inte är en farmakolog, men du anser dig veta bättre än de som är par steg ovan farmakolog.
Och inte ett enda ord av saklighet eller beprövad erfarenhet har du gett som ens antytt det allra minsta att experterna skulle ha fel i nått.
Så nu förväntar jag mig en av två saker, eller kanske tom i samma oneliner.
Och det är antingen oneliner, eller låtsas om och märka ord istället.
För sakligheten kommer du aldrig till har vi alla märkt.
Och för varje gång du kommer med en osaklig oneliner, så berättar du att du gett upp och inte ens tänker försöka förklara ditt antaivaccer propaganda du skrev om.