Sk007 skrev 2023-07-02 20:08:57 följande:
Jag gör ett nytt försök.
Jag har aldrig tagit upp något exempel med något vaccin under dessa 227 år och hävdar du annat så antingen ljuger du, missförstår eller hittar på. Det är fullständigt osakliga anklaganden du kommer med. Jag förstår inte varför du kommer med personliga påhopp istället för att diskutera sakligt och hålla dig till ämnet men tydligen är min person mer intressant än och hålla sig till ämnet samt saklighet. Och du och Epicf inte kan komma överens om vad ni ens pratar om är inget jag har med och göra och tycker och ni borde hålla mig utanför era personliga bataljer då jag är mer intresserad av och hålla mig till ämnet samt saklighet.
Det enda jag berättade för dig, det var i denna diskussion du kom in med ditt exempel, som förövrigt hade en del fel och pga dessa skadeverkningar var inom stipulerad tid i vad experter säger.
Men vi ha aldrig sett detta innan som denna användare påstår, så jag litar på experterna i denna fråga, i andra frågor får vi se och om de kommer upp i nått annat sammanhang.
Och experterna säger att vid 6 veckor..., och detta är baserat på flera hundra års erfarenhet av vaccin.