klyban skrev 2023-07-02 15:51:39 följande:
Du har fått svar om varför en skadeverkningen inte snappades upp direkt och att det gjorde att vaccineringen fortgick och med 1 på 13250 doser givna.
När någon skriver som du, så vet jag att de förstått de tagit sig vatten över huvudet och att det argument som var initialt, det inser var ett dåligt argument för 10år.....
Ja, du lyfter konspirationer, och de är på ett visst sätt.
Märkt att du har svåra problem med fakta, och av någon outgrundlig anledning fokuserar dig på såna som inte har med saken att göra, enda är väl den på CDC som sade verkligen tokiga saker, nått säger mig hon är inte längre anställt på positionen.
Och svaret är, skadeverkningarna skedde inom den stipulerade tiden för substansen att klara av ge skada och som man har med den tidigare och 227år långa beprövade erfarenheten med vaccin.
Så om inte användarens hypotes, så vems hypotes är det med 10år?
Och kan du förklara hur en process går till och ge en skada i kroppen efter 10år, och när substansen varit ur kroppen i 10år.
Teleporterar sig substansen in sig i kroppen igen, eller vad är detta för en process som ska ske för 10år?
Jag misstänker du kommer prata om mig och min person istället för ge en saklighet, bara en hunch 

Du verkar ha ett stort intresse av att diskutera min person, men så fort någon nämner din hugger du direkt. Mycket komiskt.
Om jag inte får ställa en fråga utan att bli anklagad för att ha en agenda så gäller detsamma dig.
Inte ställa frågor och inte länka till något som stödjer det man påstår. Två enkla regler som gäller j detta forum. Ändå är Klyban den som ställt absolut flest frågor här.
Otroligt sakligt. Sakligt. Sakligt. Sakligt. Sakligt.
Jag vet att jag inte får fråga, men jag provar ändå.
Vilka konspirationer är det jag har lyft?
Har jag någonstans påstått eller hållit med om att något vaccin skulle ge -som du påstår- magiska skador efter 10 år?