Varför tar ni inte vaccinet?
Desinformation är att Israel har en högre vaccinationsgrad.
Desinformation är att Israel har en högre vaccinationsgrad.
Jag tycker det är tragiskt att en del tror att det finns så många som bara bryr sig om pengar och gärna ser att människor dör.
Finansiärer, vetenskapsmän, läkare, sjuksystrar, läkelmedelsindustrin, myndighetspersoner, regeringar etc etc - alla är helt likgiltiga för att människor dör av de giftiga vaccinen, alla vill bara tjäna pengar (och i de flesta fall är det oklart hur de kan tjäna pengar på detta). Och judarna är av någon oklar inblandade i detta också. Alla är helt solklart (ja inklusive media, statistiker etc också) inne på att förgifta människor, låtsas att det finns en epidemi, och förorda giftiga vaccin. En komplott.
Following the money. Ja, för de flesta är ju besatta av pengar och skiter i människoliv, eller vadå?
Dessa människor som tror detta har säkert aldrig känt en vetenskapsman, en sjuksköterska, en myndighetsanställt etc själva och har fått sina teorier från godtycklig bio, New age, etc underliga desinformationskampanjer.
Vad tyckte ni om artikeln då? Reaktioner, tankar?
Säger samma sak om och om igen, och nu ska du låtsas du inte förstår.
Priceless
Så vad ska ske 10år 1 sekund vi inte sett före?
Undrar då vi aldrig sett något sånt innan någonsin på läkemedel som vaccin.
(Det är lugnt gumman, förstår du flyr ifrån dit antivaccer påstående.)
Och det är du som har berättat för oss hur vi ska hantera källor med dig, du är duktig på att kräva källor.
Jag gav dig ett par, och sen när det vart omvänt med vattkoppor och annat, så TOTALVÄGRADE DU!!!!
Och när vi sen frågade dig om du kunde förklara, så berättade du för mig och flera andra att de var för dumma att förstå och en av dom var läkare och det var den dagen jag aldrig ger dig källor och pga det är vad du gör mot alla du diskuterar emot.
Även dessa påståenden om luftburen smitta och att COVID-19 aldrig kan bli detta, det fascinerar mig svårt att du tror semantik ska ersätta medicinvetenskapen redan har fastställt och hur COVID-19 aldrig kan bli ett luftburet virus enligt deras kriterier, och därför den klassas som en droppsmitta.
Och semantik att en droppe hänger i luften, kan aldrig göra det till en luftburen smitta, virusets konstruktion gör så att viruset dör utan sin droppe, därför är det en droppsmitta.
Varför ber du inte om ursäkt för dessa grava fel du säger?
Under tiden vet vi världen över så berättar dom att inga magiska skador uppstår ur tomma intet, de säger faktiskt så lite som sex veckor så uppstår inga nytt.
Men du och ditt antivaccar påstående vet tydligen bättre
Vad beror detta svåra fromleriet på?
Och med tanke ingen håller med dig, eller ja, antivaccers håller med dig och det är intressant, tycker inte du?
Den här duellen kommer antagligen att fortsätta i 10år och tusentals sidor till så då kan den kanske avgöras.
Den här duellen kommer antagligen att fortsätta i 10år och tusentals sidor till så då kan den kanske avgöras.
Så mycket fel som kommer och dessa magiska skador, så är mitt tålamod ändlöst.
Dock det längsta är strax under ett år innan de fattade att det finns bara två alternativ, smita ut genombakdörren.
Eller berätta att "jag hade helt fel.".
Vad tycker du personligen om att en antivaccer propaganda letar sig in med vaccin, och denna om 10år uppstår skador/biverkningar ingen sett före 10år gått.
SAMTIDIGT som de säger världen över att redan vid 6 veckor(En del säger nån vecka till.) så kan man inte se nått nytt på detta område.
Detta är vår framtid, och vi ska inte ha folk som ger propaganda i syfte att avskräcka vaccination, för det är resultatet om man försöker lura i folk att minsann om 10år, DÅ kommer skadorna/biverkningarna.
Du måste väl kunna se problematiken med detta fullständigt osakliga påståenden och något som ingen sett på läkemedel sm vaccin innan.
Eller kan det vara så att du gillar att denna typen av helt osakliga propaganda sprids?
Du skriver ingen propaganda emot att ta vaccin men däremot så försöker du sprida tvivel genom att skriva att det kanske kommer biverkningar från vaccin om några år, trots att experterna säger att det inte är möjligt.
Bara lägg av, du är inte kunnigare än världens främsta experter på detta.
History! Billions of people throughout time have been vaccinated and while extremely rare side effects can happen with any vaccine, nearly all these side effects can also occur more seriously through normal infection of a virus. Records show that side effects, if any, occur within 2 months of vaccination [2]. They do not develop years after they are used. mRNA, which is the technology used in the Pfizer and Moderna vaccines, degrades in the body naturally after a few days, and the spike protein it creates only stays for a couple weeks [3]. If a severe side effect were to occur, like myocarditis, it would be during that time [6]. Only the anti-bodies your body creates to fight the disease are left behind.
https://www.springfieldmo.gov/5575/Long-Term-Side-Effects
Ursäkta att jag går in i eran duell här men jag blir bara så less på att läsa era fjantiga inlägg.
Enligt vad Experterna kan se i dagsläget tyder inget på att några konstiga skador kan möjligtvis uppstå om tex 10 år. Naturligtvis kan vetenskapen utvecklas över tid och läget förändras men just nu är det bara Epic Failure som tror att det kommer att komma skador om 10 år. Ingen har en kristallkula som är tillförlitlig så därför kan vi inte helt utesluta att någon som nu vaccineras mot tex Covid senare kommer att drabbas av skoskav, mjäll, eller något annat.
FuckGoggleAskMe:
Nej, jag tror inte. Har aldrig trott det och aldrig sagt att det ska hända. Däremot så vet man inte vad som händer i framtiden. Det är även experterna medvetna om. Det är därför man alltid genomför långtidsstudier för att se på både effekterna och eventuella biverkningar.
Sedan står inte F för Failure, så där hade tyvärr fel igen.
Och magiska konstiga skador är det enbart klyban som pratar om. Om och om igen, utan att förklara vad han menar.