Fler över 40 som planerar barn?
Här är gårdagens överst och sen dagens, tror ni det är ok om BIM är i morgon? Usch...hatar denna oro.
Här är gårdagens överst och sen dagens, tror ni det är ok om BIM är i morgon? Usch...hatar denna oro.
Här är en till över 40 som längtar efter fler en till! Första försöket denna månad. BIM 23/5 men är så ivrig så har redan gjort två gravtest men båda negativa. ???? Mina två tidigare barn fick jag båda vid första försöken men då var det mer än 10 år sedan. Ska bli spännande att se om man nu är för gammal eller om det går.
En skillnad jag har märkt med åren är att jag tidigare kunnat se skillnad på flyktingarna vid ägglossning. Då jag var yngre blev de ?trådiga? runt ägglossning. Ser inte att det är så längre. Någon annan som märkt några sådana skillnader med åldern?
ÄL +9 idag och tron på att det ska bli något denna månad är väll inte på topp. En bra taktik för att inte nedslås alltför mycket, men lite tråkigt att vara negativ.
Har fortfarande ömma bröst, känt av liiite halsbränna, men ingen molvärk eller annat som gör att man kan våga hoppas.
Ja, ja...bara vänta och se till onsdag torsdag nångång.
Har för första gången använt ägglossningstest för att ha koll nu efter jag förlorade bebisen. Idag är det äntligen full pott på den testen. Så nu gör vi första försöket efter MA. :) Önskar av hela mitt hjärta att det tar sig fort för att lindra sorgen och längtan. Men oron blir nog dubbel nästa gång jag får lyckan att bli gravid.
Fast "trådigheten" i livmoderhalssekretet är ett tydligt tecken på fertilitet. Har man samma sekret hela tiden (eller inget sekret) så är man inte fertil längre. Men OK jag skulle kanske inte ha skrivit det, förlåt.
Hur går det tjejer med symtom och känningar?
Jag har känt mig lugn idag, den där känslan när man tillåter sig att njuta och tänka att man inget kan påverka nu. Kommer det dåligt får vi ta det då. Men vet hur känslorna kan vända, men glad över att idag har känts bra <3
Tror det är kört här...kom blod inatt :( klart och färskt...inga mängder men blod för mig är = kört och helst som jag tycker testet borde öka mer när jag ändå plussade för flera dagar sen...konstigt nog mest uppgiven känsla och väntar mig fortsättning under dagen. Inget nytt nu, bara ljust rosa rester men tycker dagens test efter BIM borde vara starkare så vet inte. Räknar med missfall men blöder jag inte mer åker jag väl ändå och tar hcg i morgon, skönt få bekräftat isf vad som händer...FAN!!! :(
Jag siktar tyvärr in mig på att det inte blev något den här månaden heller. Vaknade i morse av att brösten känns helt normala och gör inte de minsta ont och halsbrännan jag känt av senaste dygnen är borta.
Märkligt egentligen hur kroppsliga förändringar bara kan skifta över en natt. Igår kände jag så mycket, idag ingenting.
Mensen lär komma om max 3 dagar. Planerar att köra 2 rosenrot kurer till, sen får vi se.
Jag är på äl +13 idag. Orkade inte hålla mig från att testa, för jag var så in i bomben säker på att jag är gravid. Så jag tog mitt enda test CB digital och tjoff så stod det GRAVID 1-2 veckor :D
Jag visste det! Molvärken har varit mindre och mycket mer hugg på vänster sida, precis som när jag var gravid förra gången :)
Så nu kommer det en konstig fråga, men måste man ringa till mödravården direkt eller kan jag avvakta lite. Vill gärna komma förbi vecka 5 innan jag tar kontakt med dem.
Ge inte upp än! Du har ju varken testat eller fått mens! Håller tummarna för dig :)