NiMi12 skrev 2020-05-11 15:40:23 följande:
Jag skrev anteckningar varje dag den månaden jag blev gravid. Jämför med den här månaden och får nog inse att jag inte är gravid. Hade sån tydlig molvärk och rejäla stick i livmodern. Den här helgen och idag är det helt lugnt. Inte ont någonstans.
Så tråkigt att det känns kört redan på äl +7. Men det är samtidigt riktigt intressant att följa kroppen och skriva små anteckningar varje dag. Kanske lär man sig matcha äl bättre ju mer man analyserar kroppen :)
ÄL +5 för mig idag och nu börjar det kännas massa saker. Tidigt i morse vaknade jag av att det värkte till i vänster sida av magen och sedan följdes det av molvärk som kom och gick i vågor. Har sedan haft molvärk hela dagen, mest år vänster, och känt mig uppblåst som tusan.
Vet inte om detta är en bieffekt av att jag var lite krasslig i magen under helgen, att det helt enkelt är tarmarna som bråkar, men jag hoppas ju att det betyder något annat :).
Brösten ömmar som tusan nu också, så det blir spännande att se vart det tar vägen.
Halsbränna borde bli nästa grej om några dagar, om jag ska fortsätta ha modet uppe. :)