Nykär15 skrev 2020-05-08 08:48:26 följande:
Några känningar tjejer? <3
Äl+7 här och känner typ ingenting, dov molvärk men det har jag nog lite jämt tror jag...känner mig oförskämt bra mot vad jag brukar, inte svullen eller nåt, pigg o glad. Så känns ju inte så lovande om man tänker på att man vill ha några symtom haha
Brukar få mest symtom runt v 7 först, men starkare molvärk har dykt upp runt äl+8, iaf sist...det var det som fick mig testa den cykeln...vi skulle ju börja med ivf på mensen som skulle komma, hade sprutorna hemma och redo...men så lyckades vi pricka ett guldägg.
Känns iaf bra att jag får må bra en cykel, tror det har att göra med rosenrot och krämen, att jag har en bra hormonbalans. Så ja, väntan är lång o seg.
Ha en fin fredag alla!!
ÄL +2 här och brösten börjar ömma lite och det smådrar i magen då och då. Allt är som förväntat mao.
Om 6 dagar kan jag börja analysera mera, innan dess är det inte lönt. Just nu försöker jag bara överleva mitt jobb. Sjukt stressigt och känns inte så gynsamt för en graviditet precis, men jag tänker på annat och mån-fre flyger fram, så alltid något :/.
Ha en mysig fredag och en trevlig helg!