• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • LouLou90

Tack till er som kikat på bilden. Tog ett nytt nu efter att ha hållit mig i några timmar och tror jag har plussat?? Overkligt!

• Majja92
    LouLou90 skrev 2020-01-21 13:45:46 följande:

Tack till er som kikat på bilden. Tog ett nytt nu efter att ha hållit mig i några timmar och tror jag har plussat?? Overkligt!

Jag tycker verkligen det ser ut som en pluss!!! :D
  • mandy93

Tycker också jag ser ett plus!! Grattis!!
  • Loea

Vad kul! Grattis! :D
  • Förstagångsgravid

Godmorgon allesammans, har följt denna tråd med spänning och såå glad för alla som plussat!

Är själv på bim-2 idag och kunde inte hålla mig den att göra ett test. Är dock inte så duktig på att tyda dom På detta testet är det ett tydligt streck i verkligheten som inte syns lika bra på bild, meeen det sitter väl inte där det ska?

Hade vara ett test hemma och nu blev jag ändå nyfiken och tänkte fråga er som kan

• Förstagångsgravid

Kanske var lite otydlig, jag menar att jag har ett tydligt streck men inte i kontrollrutin, det sitter under den genomskinliga plasten. Men det var ett tydligt streck och såg inte ut som bara färg som samlats. Men i övrigt ser det tokblankt ut Jaja, hopas kan man alltid!

Om ni undrar varför det står förstagångsgravid i min profil är det för att jag var gravid när jag skapade kontot för ett par år sen, men fick missfall då.

• PelloBello
    Förstagångsgravid skrev 2020-01-22 06:58:11 följande:

Kanske var lite otydlig, jag menar att jag har ett tydligt streck men inte i kontrollrutin, det sitter under den genomskinliga plasten. Men det var ett tydligt streck och såg inte ut som bara färg som samlats. Men i övrigt ser det tokblankt ut Jaja, hopas kan man alltid!

Om ni undrar varför det står förstagångsgravid i min profil är det för att jag var gravid när jag skapade kontot för ett par år sen, men fick missfall då.

Om det sitter på annat ställe än där det ska så är det tyvärr bara färgrester.
  • Loea
    Förstagångsgravid skrev 2020-01-22 06:58:11 följande:

Jag förstår precis vad du menar, första gången jag tog ett sånt undrade jag samma sak för mig själv. Men tyvärr är det som ovan säger bara färgrester. Just på denna typ av test verkar det som att det lätt samlas där i övergången liksom.

Kan inte avgöra om det är oartigt att fråga om folks ålder här eller inte så du behöver inte svara om du inte vill. Stämmer det att du är 50 som det står på din profil?
  • amandakollb
    ally01 skrev 2020-01-21 11:29:26 följande:
    Hej, började dagen men blankt gravtest (mäter från 10) samt nu lite spotting. Ser tyvärr mörkt ut, men får avvakta och se om mensen dyker upp, beräknad mens om tre dagar.
    Okej ni får testa om några dagar! 
    jag fick blinkande smiley idag igen, och nu har jag slut på test så nu skiter jag i detta testande, så lesss på att jag har så långa cykler. jag får hoppas att jag märker av ägglossningssekretet istället. cykeldag 35 idag.. 
  • Emilix

ÄL+10 idag och helt blankt test.

Men BIM är ju inte förens på Söndag så än finns det hopp :)

Nån mer som har BIM på Söndag och börjat testa?