BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Också ÄL 6 här. En liten blödning idag och (sorry för infon) men KOPIÖSA mängder flygningar i två dagar! Brukar ALDRIG ha det!
Tack så mycket alla!:) BIM är på fredag såg jag nu men jag kommer nog ta test varje dag denna vecka, för att se så att det blir starkare.. så himla förvånad dock. Denna månad hade jag verkligen inga symtom mer än en otrolig trötthet, somnade innan kl20 hela förra veckan. Men inga kramper, helt torr där nere och inga andra tecken. Tidigare månader har jag haft alla graviditetstecken man kan få men då fått negativa test. Så detta kom ändå som en chock!
Imorse på ÄL+10 tog jag detta predictor early. IRL ser man ett ljusrosa svagt streck:) Köpte fler early test som jag ska tänkte ta imorgon och på onsdag. Hittade dock ett vanligt RFSU-test i badrumsskåpet, alltså inte ett tidigt gravtest, som jag tog nyss. Fick detta:
Vad tror ni?:))
Också ÄL 6 här. En liten blödning idag och (sorry för infon) men KOPIÖSA mängder flygningar i två dagar! Brukar ALDRIG ha det!
Åh låter ju som det kan vara en nidis :)
Grattis till er som plussat!
Äl+8 idag och har mensvärk från och till precis som vid första graviditeten. Tog detta nu på morgonen. Någon som kan se ett streck? Svårt att få med på bild.

Men helt klart gravid! Grattis!
Hade några test hemma så tog detta på ÄL+7, vet att det är alldeles för tidigt men har haft så ont i magen och konstiga flygningar så ja, kunde inte låta bli helt enkelt.
Kan aaaaana en svag svag skugga men tror det är färgrester. De överflödiga färgen ville aldrig försvinna.
Vi får vänta några dagar också se helt enkelt :)

Har du testat idag? Hur gick det?:)
Grattis till er som plussat!
Äl+8 idag och har mensvärk från och till precis som vid första graviditeten. Tog detta nu på morgonen. Någon som kan se ett streck? Svårt att få med på bild.