• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Förstagångsgravid

Tack snälla för svar Pellobello och Loea

Jag tänkte att det var så, men aldrig sett det strecket så tydligt innan så därav min nyfikenhet. Jag är inte 50år som ett står i profilen, jag är däremot precis fyllda 38år. Så rädd för att det ska bli svårt att bli gravid, men vi är bara inne på 5e försöket nu. Så ett tag till provar vi själva. Har ju 2dagar kvar till bim, så kanske kanske att det kan slå över från helt blankt, till positivt

Vid min tidigare graviditet som ledde till missfall så testade jag aldrig innan bim, utan testade och plussade först bim + 3

• ally01
    amandakollb skrev 2020-01-22 08:38:19 följande:

Okej ni får testa om några dagar! 

jag fick blinkande smiley idag igen, och nu har jag slut på test så nu skiter jag i detta testande, så lesss på att jag har så långa cykler. jag får hoppas att jag märker av ägglossningssekretet istället. cykeldag 35 idag.. 

Jag tycker du bör härda ut ett tag till, jag fick ju äl dag 39 denna månad. Du borde ju dock kanske överväga billigare alternativ på testerna än cb:)

Min temp har gått ner idag så jag gissar att mens kommer imorgon. En liten brun flytning idag med. Jag inväntar BM innan fler tester:)
  • Malllin

Jag är på bim -6 nu.

När skulle ni rekommendera att testa sig första gången? Har både testlagrets och cb early hemma. Äl +8:)

Så nervös

• Majja92
    Malllin skrev 2020-01-22 16:22:03 följande:

Jag är på bim -6 nu.

När skulle ni rekommendera att testa sig första gången? Har både testlagrets och cb early hemma. Äl +8:)

Så nervös

Så roligt, vi är exakt samma! Jag är också på Äl +8 idag.

Förra gången jag blev gravid (missfall) så plussade jag på Äl+9, så jag har redan tjuvstartat lite då jag är den mest otåliga människan på jorden! Men ska testa imorgonbitti med CB early igen :) Fick typ svaaaaaaagt svaaaagt idag, eller förmodligen bara inbillning eller spök. Kan bifoga en bild

Oredigerat + redigerat.

Får se hur tester ser ut imorgon bitti men jag har inga höga förhoppningar.

• Malllin

Åh kul! Kanske ska testa imorgon då. Jag ser absolut ett streck där. Är så nervös för jag vill liksom leva på hoppet också :)

• Malllin
    Majja92 skrev 2020-01-22 16:35:53 följande:

Förra gången jag blev gravid (missfall) så plussade jag på Äl+9, så jag har redan tjuvstartat lite då jag är den mest otåliga människan på jorden! Men ska testa imorgonbitti med CB early igen :) Fick typ svaaaaaaagt svaaaagt idag, eller förmodligen bara inbillning eller spök. Kan bifoga en bild

Oredigerat + redigerat.

Håller tummarna för ditt plus förresten!
  • Majja92
    Malllin skrev 2020-01-22 16:46:39 följande:

Åh kul! Kanske ska testa imorgon då. Jag ser absolut ett streck där. Är så nervös för jag vill liksom leva på hoppet också :)

Förstår det! Om du kan tycker jag iallafall att du ska hålla dig till ÄL +11-12. Men om du är som jag så går det bra att testa imorgon också ;)

Detsamma till dig!! Hur känner du dig i kroppen?
  • Malllin

Oredigerat + redigerat.

Majja92 skrev 2020-01-22 16:53:22 följande:

Förstår det! Om du kan tycker jag iallafall att du ska hålla dig till ÄL +11-12. Men om du är som jag så går det bra att testa imorgon också ;)

Ja jag vet att jag borde göra det. Får se om jag klarar det ;)

Jag tycker det känns som vanligt, sen Äl har jag haft tryck på v sida i magen vid livmodern, liksom drar lite. Även i ryggen har jag haft värk.

Hur känns det själv? :)
  • Majja92
    Malllin skrev 2020-01-22 17:07:23 följande:

Håller tummarna för ditt plus förresten!Ja jag vet att jag borde göra det. Får se om jag klarar det ;)

Jag tycker det känns som vanligt, sen Äl har jag haft tryck på v sida i magen vid livmodern, liksom drar lite. Även i ryggen har jag haft värk.

Men det är ju positivt! Kan ju vara ett litet embryo som satt sig där och trycker :D

Samma som dig, preciiiis som vanligt, fast, mindre. Mina bröst känns ingenting känner mig helt neutral. Förutom! Molvärk och kåthet hahah
  • Malllin

Oredigerat + redigerat.

Majja92 skrev 2020-01-22 16:53:22 följande:

Ja jag vet att jag borde göra det. Får se om jag klarar det ;)

Majja92 skrev 2020-01-22 17:23:33 följande:

Men det är ju positivt! Kan ju vara ett litet embryo som satt sig där och trycker :D

Samma som dig, preciiiis som vanligt, fast, mindre. Mina bröst känns ingenting känner mig helt neutral. Förutom! Molvärk och kåthet hahah

Jag känner dock i kroppen att jag inte är gravid. Mina bröst brukar också alltid vara ömma innan mens men ni inget. Håller tummarna för oss!