BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Tack snälla för svar Pellobello och Loea
Jag tänkte att det var så, men aldrig sett det strecket så tydligt innan så därav min nyfikenhet. Jag är inte 50år som ett står i profilen, jag är däremot precis fyllda 38år. Så rädd för att det ska bli svårt att bli gravid, men vi är bara inne på 5e försöket nu. Så ett tag till provar vi själva. Har ju 2dagar kvar till bim, så kanske kanske att det kan slå över från helt blankt, till positivt
Vid min tidigare graviditet som ledde till missfall så testade jag aldrig innan bim, utan testade och plussade först bim + 3
Okej ni får testa om några dagar!
jag fick blinkande smiley idag igen, och nu har jag slut på test så nu skiter jag i detta testande, så lesss på att jag har så långa cykler. jag får hoppas att jag märker av ägglossningssekretet istället. cykeldag 35 idag..
Jag är på bim -6 nu.
När skulle ni rekommendera att testa sig första gången? Har både testlagrets och cb early hemma. Äl +8:)
Så nervös
Jag är på bim -6 nu.
När skulle ni rekommendera att testa sig första gången? Har både testlagrets och cb early hemma. Äl +8:)
Så nervös
Åh kul! Kanske ska testa imorgon då. Jag ser absolut ett streck där. Är så nervös för jag vill liksom leva på hoppet också :)
Så roligt, vi är exakt samma! Jag är också på Äl +8 idag.
Förra gången jag blev gravid (missfall) så plussade jag på Äl+9, så jag har redan tjuvstartat lite då jag är den mest otåliga människan på jorden! Men ska testa imorgonbitti med CB early igen :) Fick typ svaaaaaaagt svaaaagt idag, eller förmodligen bara inbillning eller spök. Kan bifoga en bild
Oredigerat + redigerat.
Får se hur tester ser ut imorgon bitti men jag har inga höga förhoppningar.
Åh kul! Kanske ska testa imorgon då. Jag ser absolut ett streck där. Är så nervös för jag vill liksom leva på hoppet också :)
Förra gången jag blev gravid (missfall) så plussade jag på Äl+9, så jag har redan tjuvstartat lite då jag är den mest otåliga människan på jorden! Men ska testa imorgonbitti med CB early igen :) Fick typ svaaaaaaagt svaaaagt idag, eller förmodligen bara inbillning eller spök. Kan bifoga en bild
Oredigerat + redigerat.
Förstår det! Om du kan tycker jag iallafall att du ska hålla dig till ÄL +11-12. Men om du är som jag så går det bra att testa imorgon också ;)
Detsamma till dig!! Hur känner du dig i kroppen?
Håller tummarna för ditt plus förresten!Ja jag vet att jag borde göra det. Får se om jag klarar det ;)
Jag tycker det känns som vanligt, sen Äl har jag haft tryck på v sida i magen vid livmodern, liksom drar lite. Även i ryggen har jag haft värk.
Hur känns det själv? :)
Oredigerat + redigerat.
Förstår det! Om du kan tycker jag iallafall att du ska hålla dig till ÄL +11-12. Men om du är som jag så går det bra att testa imorgon också ;)
Detsamma till dig!! Hur känner du dig i kroppen?
Men det är ju positivt! Kan ju vara ett litet embryo som satt sig där och trycker :D
Samma som dig, preciiiis som vanligt, fast, mindre. Mina bröst känns ingenting känner mig helt neutral. Förutom! Molvärk och kåthet hahah