BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Är på samma dag som många andra idag. Också fått helt blankt på testlagret idag :/
Här är det tidigt fortfarande och fick, inte konstigt nog, negativt på test igår och idag. Är bara på ÄL+8 idag. Nu är testen slut så hoppas på så vis kunna hålla mig borta att testa åtminstone över helgen. Om jag låter latheten tar över så kanske jag kan skjuta fram testandet till på tisdag. Men bara jag väntar till på måndag är jag nöjd i alla fall. Köpa nytt test på måndag låter inte så pjåkigt däremot. Enligt t.ex. cleablues hemsida kan jag som tisigast testa på tisdag med "testa tidigt" testen däremot. Räknat med cykellängd och trolig ÄL. Men vi får väl se!
Det är bra att testen är slut däremot. Då går det ju inte att testa. Om inte mensen hinner komma i dagarna vill säga!
Negativt test idag igen... är visserligen bara på bim-2 och har aldrig plussat förrens bim+3... Men jag känner mig inte gravid överhuvudtaget. Så nu vill jag bara att mensen ska komma så man får det överstökat :(
Bim-1 kan de vara?? Efter bara 3 minuter!!
Ngn som känner igen att d drar/spänner i livmodern innan plus? Vet inte var i cykeln jag e pga missfall. Blödde ju från mensdag o 21 dagar framåt. Tog ett Babyplan testa tidigt imorse o kunde skymta ngt vääääldigt svagt. Men jag vet inte hur jag ska tolka d. Jag såg d me blotta ögat, behövde inte vinkla eller dylikt. Kom inom tidsramen för när testet ska läsas av. Hade äl flytningar i söndags o tycker därför d borde va oerhört tidigt för ett tidigt plus.
Ngn som känner igen att d drar/spänner i livmodern innan plus? Vet inte var i cykeln jag e pga missfall. Blödde ju från mensdag o 21 dagar framåt. Tog ett Babyplan testa tidigt imorse o kunde skymta ngt vääääldigt svagt. Men jag vet inte hur jag ska tolka d. Jag såg d me blotta ögat, behövde inte vinkla eller dylikt. Kom inom tidsramen för när testet ska läsas av. Hade äl flytningar i söndags o tycker därför d borde va oerhört tidigt för ett tidigt plus.
Jag hade ilningar och spänningar Innan bim och jag var gravid plussade då på ÄL+11.
Det var mitt första graviditetstecken :) du kanske är höghormonare och plussar tidigt :)
Ok :) ja ilningar känner jag mig inte. Men d spänner o drar. O har mensvärk till o från. E testlagrets stickor att lita på tro? Vet att man haft åsikter om dessa.. Köpte dock hem ett gäng i hopp om att kunna följa en stegring i framtiden :P