• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • mandy93
    Link92 skrev 2020-01-23 07:33:17 följande:

Åh grattis!! Lycka till!

Tack!! Känns helt overkligt!
  • Fantasifulltnamn

Hej! Tagit ett rfsu testa ofta test. Jag tycker mig se en skugga. Tar jag testet mot mobil lampan så ser jag en tydligare streck på baksidan av testet. Inte ett 100% starkt test som testlinjen. Men det är där. Vet att jag gjort så förr men inte sett något då.. Vet inte när äl var, bara att den varit (pga vul).

Någon som haft samma, isåfall vad visade testet efter någon dag? Törs man hoppas?

• Majja92

Tog test idag som var negativa, kanske möjligen någon konstig skugga men nä. Känner med hela kroppen att det inte blev något denna gång :( nu inväntar jag mensen om 6 dagar..

• Fantasifulltnamn
    Majja92 skrev 2020-01-23 09:43:01 följande:

Tog test idag som var negativa, kanske möjligen någon konstig skugga men nä. Känner med hela kroppen att det inte blev något denna gång :( nu inväntar jag mensen om 6 dagar..

Fast det är ju ett streck där? Testa igen om några dagar!! Vet att cb kan luras.. När blev det ett till streck? Efter avläsningstiden?
  • Majja92
    Fantasifulltnamn skrev 2020-01-23 09:49:40 följande:

Fast det är ju ett streck där? Testa igen om några dagar!! Vet att cb kan luras.. När blev det ett till streck? Efter avläsningstiden?

Men det är inte ett streck utan mer typ en blå dimma? Kunde se de direkt men känns inte alls pålitligt.. :( Jag ska avvakta några dagar nu så får vi se <3
  • Mammaresan
    mandy93 skrev 2020-01-23 06:08:47 följande:

Då var det min tur!! Har haft molvärk hela veckan och i natt drömde jag att jag fick ett positivt test. Känns helt sjukt!! BIM idag.

Håller tummarna för er andra i tråden!

Stort grattis!

Jag ser också något. Hade tagit ett nytt imorgon!
  • Loea

Om du ska ha mens först om 6 dagar så är det lite tidigt att lita på testresultaten i min värld. Håller med ovan om att du kan vänta lite och testa igen :) värsta perioden är ju nu när man bara vill veta men ändå inte kan få reda på något. Sitter i samma sits själv, dock fler dagar kvar för mig. Så otålig blir man.
  • Bellsss
    Fantasifulltnamn skrev 2020-01-23 09:30:06 följande:

Hej! Tagit ett rfsu testa ofta test. Jag tycker mig se en skugga. Tar jag testet mot mobil lampan så ser jag en tydligare streck på baksidan av testet. Inte ett 100% starkt test som testlinjen. Men det är där. Vet att jag gjort så förr men inte sett något då.. Vet inte när äl var, bara att den varit (pga vul).

Någon som haft samma, isåfall vad visade testet efter någon dag? Törs man hoppas?

Välj ett annat test än RFSU. Dom är kända för att ge svaga streck utan att man är gravid :) så testa igen men välj annat märke.
  • Bellsss
    Fantasifulltnamn skrev 2020-01-23 09:30:06 följande:

Välj ett annat test än RFSU. Dom är kända för att ge svaga streck utan att man är gravid :) så testa igen men välj annat märke.
  • Majja92
    Loea skrev 2020-01-23 11:21:14 följande:

Om du ska ha mens först om 6 dagar så är det lite tidigt att lita på testresultaten i min värld. Håller med ovan om att du kan vänta lite och testa igen :) värsta perioden är ju nu när man bara vill veta men ändå inte kan få reda på något. Sitter i samma sits själv, dock fler dagar kvar för mig. Så otålig blir man.

Ja men visst, det är svårt att få tiden att gå! Plussade förra graviditeten på ÄL9 (MF) så det är också därför det är svårt att hålla fingrarna i styr :P Men ska försöka dansa mig!