• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Maxima009

Hoppar in här

Har bim den 29/1 absolut senast sista januari.

Har tempat varje morgon

Har ALLTID hemsk hy innan mens och så sjukt ömma bröst från typ äl+2 i vanliga fall.

Denna månad är inte som alla andra månader - börjar få ömma bröst först nu, har helt underbart fin hy mot alltid annars till och med mannen har reagerat.

Vaknade i morse med rejäl huvudvärk och illamående som gick över.

Tempkurvan är mer ?jämn? än annars och har liksom stegrat successivt och inte gått upp och ner lika mycket som tidigare.

Testade negativt idag på eftermiddagen visserligen!

Vad tror ni om tempkurvan?

• Loea
    Maxima009 skrev 2020-01-25 21:47:29 följande:

Hoppar in här

Har bim den 29/1 absolut senast sista januari.

Har tempat varje morgon

Har ALLTID hemsk hy innan mens och så sjukt ömma bröst från typ äl+2 i vanliga fall.

Denna månad är inte som alla andra månader - börjar få ömma bröst först nu, har helt underbart fin hy mot alltid annars till och med mannen har reagerat.

Vaknade i morse med rejäl huvudvärk och illamående som gick över.

Tempkurvan är mer ?jämn? än annars och har liksom stegrat successivt och inte gått upp och ner lika mycket som tidigare.

Testade negativt idag på eftermiddagen visserligen!

Vad tror ni om tempkurvan?

Nu är jag ju en sån som kanske testar väldigt mycket senare än andra (litar inte på något innan typ bim-2 absolut tidigast) men än är det väl ganska många dagar kvar till mens för dig? Ta inte ut något i förskott och ha lite is i magen, kan hända att det blir positivt senare? :)
  • Maxima009

Jag testade för att det eventuellt är onsdag som är bim (kan också säga att Jag ALDRIG testat innan bim förut så förstår dig helt)

Ska ha is i magen, var så många saker som fick mig att ens hoppas denna gång. Aldrig vågat hoppas innan :)

• Maxima009

Jag testade för att det eventuellt är onsdag som är bim (kan också säga att Jag ALDRIG testat innan bim förut så förstår dig helt)

Ska ha is i magen, var så många saker som fick mig att ens hoppas denna gång. Aldrig vågat hoppas innan :)

• Aducia

Min son blir storebror i oktober.. helt sjukt.

BF 21/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Loea
    Maxima009 skrev 2020-01-25 23:42:59 följande:

Ja förstår dig. När man känner massa olika saker så tänker man att om det ger mig dessa symptom borde det ju ge utslag på ett test också! Alltid så lurigt. Men håller tummarna för dig! :)
  • Loea
    Aducia skrev 2020-01-26 07:10:47 följande:

Åh vad kul! Grattis!!
  • Maxima009
    Loea skrev 2020-01-26 09:29:56 följande:
    Ja förstår dig. När man känner massa olika saker så tänker man att om det ger mig dessa symptom borde det ju ge utslag på ett test också! Alltid så lurigt. Men håller tummarna för dig! :)
    Tack!! Jag är mest nyfiken just för att denna månad känns sååå annorlunda mot alla andra månader. Plus att jag vet att jag är enormt lättpåverkad av hormoner så jag tänkte att jag kanske skulle vara höghormonare också. INTE logiskt för fem öre :)
    Men hoppas man så hoppas man, tempen steg dessutom idag bara lite men den håller sig liksom på den lite högre nivån och pendlar inte enormt som den har haft tendens att göra förut. 
  • Maxima009
    Aducia skrev 2020-01-26 07:10:47 följande:

Stort grattis :) 
  • Aducia
    Loea skrev 2020-01-26 09:31:20 följande:

Åh vad kul! Grattis!!

Maxima009 skrev 2020-01-26 09:57:09 följande:

Stort grattis :) 

Tack!:D
    BF 21/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)