• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Loea
    Mammacitan skrev 2020-01-28 09:15:04 följande:

BIM idag, vad tror ni?

Syns inget på bilden. Är nog bäst att du går på vad du ser irl? :)
  • Mammacitan
    PelloBello skrev 2020-01-28 09:47:15 följande:

Jag ser!

Då har jag inte blivit galen än alltså ???? När man längtar så efter ett plus så vågar man knapp tro vad man ser ????
  • Maxima009
    PelloBello skrev 2020-01-28 09:00:19 följande:

Känner exakt samma som du. Tempen såg bra ut. Sen ba, nej.

Då kanske tempen inte fungerar tillförlitligt för alla?
  • Nemiia

Nu är även mitt 6:e försök kört kära vänner :( bara att invänta mensen. Trodde att bim var idag, flo och premom sa det och jag tyckte det stämde bättre med min äl-känningar, tempdipp en och jämfört med tidigare månader men antar att bim är i morgon så mensen kommer väl under dagen el i morgon. Brukar nästan alltid få min mens på morgonen eller under förmiddagen. Så deppig, vet verkligen inte om jag orkar fortsätta.

• PelloBello
    Maxima009 skrev 2020-01-28 09:58:31 följande:

Då kanske tempen inte fungerar tillförlitligt för alla?

Känns inte så. Den här månaden va helt annorlunda från förra. Verkar ju inte gå att tyda nåt ändå.

Man blir ju tokig :(
  • Nemiia
    Luthiens skrev 2020-01-28 00:45:04 följande:

Åh jag lider verkligen med dig, endo är verkligen en klass för sig. Jag har varit sjukskriven till och från nu i fyra år med fruktansvärda smärtor. Slutade med Visanne i oktober så det tog förvånadsvärt kort tid. Vi skulle börja vår utredning förra veckan på livio, men behövde flytta fram besöket. Var helt säker på att vi skulle behöva gå ivf vägen. Jag får nämligen inte vara av hormonerna mer än 6 månader.

Hur sitter din endo? Jag har ?turen? att den inte inkräktar på livmodern eller äggstockarna och då behöver inte endon påverka fertiliteten tydligen. Min endo är bara strösslad i buken så man har ont hela tiden :(

Usch vad tufft du haft det! Det är en jävla skit sjukdom! Jag har ingen konstaterad diagnos eftersom jag avböjde op då hormoner har hjälpt mig jättemycket och de sa att det kan bli värre efter en op, så vågade inte chansa men nu när vi försöker få barn så har ju smärtorna kommit tillbaka såklart. Därför känns det extra jobbigt att det tar tid, vill typ bara ha mina hormoner så att jag slipper ha ont. På vul och så ser allt bra ut men man kan ju sällan se så mykt på vul.. En så härligt för dig och stort grattis och lycka till!!
  • PelloBello
    Nemiia skrev 2020-01-28 10:14:24 följande:

Nu är även mitt 6:e försök kört kära vänner :( bara att invänta mensen. Trodde att bim var idag, flo och premom sa det och jag tyckte det stämde bättre med min äl-känningar, tempdipp en och jämfört med tidigare månader men antar att bim är i morgon så mensen kommer väl under dagen el i morgon. Brukar nästan alltid få min mens på morgonen eller under förmiddagen. Så deppig, vet verkligen inte om jag orkar fortsätta.

Jag fick tempdipp idag med. Försök 8. Vet inte heller om jag orkar mer. Men ändå känner jag "bara en månad till".. Varje månad.. Suck
  • Nemiia
    PelloBello skrev 2020-01-28 09:00:19 följande:

Känner exakt samma som du. Tempen såg bra ut. Sen ba, nej.

Maxima009 skrev 2020-01-28 06:58:00 följande:

Allt hopp försvann i morse

Absolut att tempen igår inte gick att lita på men den sjönk i morse och allt hopp försvann. Samtidigt som allt hopp om att kunna se på tempen försvann, har haft en så annorlunda kurva mot alla andra månader och det verkar inte betyda något särskilt ändå!

Kommer sluta tempa och bara hoppas att en dag är vår tur.

Känner som er tjejer, fasiken också!