BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
BIM idag, vad tror ni?
BIM idag, vad tror ni?
BIM idag, vad tror ni?
Jag ser!
Känner exakt samma som du. Tempen såg bra ut. Sen ba, nej.
Nu är även mitt 6:e försök kört kära vänner :( bara att invänta mensen. Trodde att bim var idag, flo och premom sa det och jag tyckte det stämde bättre med min äl-känningar, tempdipp en och jämfört med tidigare månader men antar att bim är i morgon så mensen kommer väl under dagen el i morgon. Brukar nästan alltid få min mens på morgonen eller under förmiddagen. Så deppig, vet verkligen inte om jag orkar fortsätta.
Då kanske tempen inte fungerar tillförlitligt för alla?
Åh jag lider verkligen med dig, endo är verkligen en klass för sig. Jag har varit sjukskriven till och från nu i fyra år med fruktansvärda smärtor. Slutade med Visanne i oktober så det tog förvånadsvärt kort tid. Vi skulle börja vår utredning förra veckan på livio, men behövde flytta fram besöket. Var helt säker på att vi skulle behöva gå ivf vägen. Jag får nämligen inte vara av hormonerna mer än 6 månader.
Hur sitter din endo? Jag har ?turen? att den inte inkräktar på livmodern eller äggstockarna och då behöver inte endon påverka fertiliteten tydligen. Min endo är bara strösslad i buken så man har ont hela tiden :(
Nu är även mitt 6:e försök kört kära vänner :( bara att invänta mensen. Trodde att bim var idag, flo och premom sa det och jag tyckte det stämde bättre med min äl-känningar, tempdipp en och jämfört med tidigare månader men antar att bim är i morgon så mensen kommer väl under dagen el i morgon. Brukar nästan alltid få min mens på morgonen eller under förmiddagen. Så deppig, vet verkligen inte om jag orkar fortsätta.
Känner exakt samma som du. Tempen såg bra ut. Sen ba, nej.
Allt hopp försvann i morse
Absolut att tempen igår inte gick att lita på men den sjönk i morse och allt hopp försvann. Samtidigt som allt hopp om att kunna se på tempen försvann, har haft en så annorlunda kurva mot alla andra månader och det verkar inte betyda något särskilt ändå!
Kommer sluta tempa och bara hoppas att en dag är vår tur.