• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • amandakollb

Jag fick mens igår och fick därmed bekräftat från NC att jag haft en anovulatorisk cykel, dvs utan ägglossning. Förstod nästan de då jag aldrig fick fast gubbe på CB digitala ÄL-testen.

Åh blir så less, haft 3-4 ägglossningar sedan i juli, någon som vet om man får söka hjälp tidigare än ett år om man har såna problem med ägglossning och mensen? Känns så hopplöst när jag har så långa cykler plus att jag har fått två cykler där det är bekräftat av NC att jag inte haft ÄL :(

• Loea

Har hängt i både januari och februari trådarna nu det senaste då mina långa cykler gjorde att bim helt hoppade över januari och fick bim 1/2. Men vill dela de glada nyheterna på båda ställena så ni får ursäkta spammandet.

Jag plussade idag!! Har fällt några tårar och skakar, känns helt overkligt. Som man kämpat med det här, varje jäkla dag har detta upptagit enormt mycket tankekraft. Man har känt efter och analyserar, tittat på andra med magar eller barn och längtat. Men nu när det är här känns det helt sjukt. Vad gör man nu liksom. Nu börjar väl en ny lång väntan och nya saker att oroa sig för.

• Majja92

Idag kom mensen och kan officiellt säga att detta får bli klassat som spökstrecks månaden..

Nu drar utredning igång så får vi hoppas att det snabbar på saker och ting. Lycka till alla andra och grattis till er som plussat <3

• Nemiia

Mensen kom idag en dag försent då nu hoppar jag vidare. Grattis till alla som plussat!

• Önskarbebis2020
    Loea skrev 2020-01-29 06:31:29 följande:

Har hängt i både januari och februari trådarna nu det senaste då mina långa cykler gjorde att bim helt hoppade över januari och fick bim 1/2. Men vill dela de glada nyheterna på båda ställena så ni får ursäkta spammandet.

Jag plussade idag!! Har fällt några tårar och skakar, känns helt overkligt. Som man kämpat med det här, varje jäkla dag har detta upptagit enormt mycket tankekraft. Man har känt efter och analyserar, tittat på andra med magar eller barn och längtat. Men nu när det är här känns det helt sjukt. Vad gör man nu liksom. Nu börjar väl en ny lång väntan och nya saker att oroa sig för.

Stort grattis!!
  • Loea
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-29 10:53:03 följande:

Stort grattis!!

Tack!! :D hur har det gått för dig? Hur känner du dig? :)
  • Önskarbebis2020
    Loea skrev 2020-01-29 11:02:59 följande:

Tack!! :D hur har det gått för dig? Hur känner du dig? :)

Jodå det har gått bra (vad jag vet) än så länge jag har inte jättemycket symtom faktiskt vilket skapar oro. Men ska iväg på tidigt ul nästa vecka. Jag har ömma bröst, huvudvärk ibland, ilningar i livmoder till och från samt lätt blödande tandkött men det är i princip det.

Är i v 7 (6+3) så jag håller alla mina tummar att det kommer gå bra
  • BonusCamilla

Inte hängt här på ett tag då jag typ gett upp men igår så plussade jag äntligen!! 

Asså det är heeelt sjukt!! Kyss

Dessutom min fösta så jag står här o vette fan vad man gör nu lixom :P 

• Loea
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-29 11:31:30 följande:

Jodå det har gått bra (vad jag vet) än så länge jag har inte jättemycket symtom faktiskt vilket skapar oro. Men ska iväg på tidigt ul nästa vecka. Jag har ömma bröst, huvudvärk ibland, ilningar i livmoder till och från samt lätt blödande tandkött men det är i princip det.

Är i v 7 (6+3) så jag håller alla mina tummar att det kommer gå bra

Ja helst vill man ju känna något hela tiden för att vara säker! Hur kommer det sig att du ska på tidigt ul?

Min app säger 6+1 men det måste vara för att jag har så långa cykler? Måste rättas till sen va?
  • Loea
    BonusCamilla skrev 2020-01-29 13:45:05 följande:

Inte hängt här på ett tag då jag typ gett upp men igår så plussade jag äntligen!! 

Asså det är heeelt sjukt!! 

Dessutom min fösta så jag står här o vette fan vad man gör nu lixom :P 

Åh vad kul, grattis!

Visst känns det overkligt! Min första också. Kände mig helt nollställd, vet inte alls vad man gör nu mer än ringer och skriver in sig. Och väntar. Så sjukt!