• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Majja92
    Minmillis skrev 2020-01-23 22:01:43 följande:

Fick likadant på mitt CB idag :(

Hm, känns konstigt eller hur :/ Har du några symptom?

Jag har endast ordentligt molvärk men annars absolut nada...
  • Bellsss
    Majja92 skrev 2020-01-23 22:05:01 följande:

Hade så på mitt CB early men icke gravid..
  • Malllin

Hej!

Jag är på bim +10 imorgon och har haft en så konstig kväll. Varit trött och haft ont i Magen och mått illa. Jag fick precis springa och kräkas några gånger. Helt sjukt.

Ni som fått plus, har ni börjat må illa så pass tidigt? Jag tror inte ens jag är gravid men kan inte komma på något jag ätit som varit dåligt heller. Nu efter jag kräkts mår jag rätt bra!

• Mammaresan
    Malllin skrev 2020-01-23 22:46:24 följande:

Hej!

Jag är på bim +10 imorgon och har haft en så konstig kväll. Varit trött och haft ont i Magen och mått illa. Jag fick precis springa och kräkas några gånger. Helt sjukt.

Ni som fått plus, har ni börjat må illa så pass tidigt? Jag tror inte ens jag är gravid men kan inte komma på något jag ätit som varit dåligt heller. Nu efter jag kräkts mår jag rätt bra!

Magsjuka? Klart det går att få symtom så pass tidigt men tror det är ovanligt att kräkas på natten i det här stadiet samt att det är en ovanlig tid på dygnet. :) Men kan kan det ju! Sannolikt att det finns mätbart HCG i urinen då tänker jag för att det ska ha börjat med kräkningar. Dock vet de ju inte 100% att kräkningar under graviditet beror på HCG så vem vet! ;)
  • Minmillis
    Majja92 skrev 2020-01-23 22:05:01 följande:

Jag blev sjuk natten mellan äl+7 och äl+8 så vet inte :( ska ta ett nytt test idag om en stund. Ska bara orka ta mig upp ur sängen! Äl+10 idag
  • Majja92
    Minmillis skrev 2020-01-24 08:55:57 följande:

Jag blev sjuk natten mellan äl+7 och äl+8 så vet inte :( ska ta ett nytt test idag om en stund. Ska bara orka ta mig upp ur sängen! Äl+10 idag

Ajdå, hoppas du kryar på dig snabbt <3 Samma här, äl10. Ska ta ett test om någon timme också tänkte jag, vi får besök i helgen så vill gärna veta om jag kan ta ett glas vin eller ej :P om detta test visar positivt så kommer jag inte testa något mer i helgen.

Meddela gärna hur det går för dig! :)
  • Majja92

Menar om det EJ visar positivt! Eller ja visar det positivt är det ju fantastiskt men det tror jag inte

• Minmillis
    Majja92 skrev 2020-01-24 10:41:43 följande:

Ajdå, hoppas du kryar på dig snabbt <3 Samma här, äl10. Ska ta ett test om någon timme också tänkte jag, vi får besök i helgen så vill gärna veta om jag kan ta ett glas vin eller ej :P om detta test visar positivt så kommer jag inte testa något mer i helgen.

Meddela gärna hur det går för dig! :)

Mitt visade tyvärr negativt idag igen :( hoppas att ditt visar positivt <3
  • Majja92
    Minmillis skrev 2020-01-24 11:03:56 följande:

Mitt visade tyvärr negativt idag igen :( hoppas att ditt visar positivt <3

Mitt va också negativt.. Nu ska jag njuta av helgen och ser fram emot att få på börja våran utredning :)

Hoppas du får en grym helg ändå och att du kryar på dig!
  • Malllin
    Majja92 skrev 2020-01-24 11:21:14 följande:

Mitt va också negativt.. Nu ska jag njuta av helgen och ser fram emot att få på börja våran utredning :)

Hoppas du får en grym helg ändå och att du kryar på dig!

Jag är på äl +10 idag och både cb early och testlagret var neg!:(:(