BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Wow! Grattis!
Grattis!! Vad kul!
Wow grattis! Vi följdes åt i bim-dec å blev sååå glad för din skull nu!!! Grattis grattis :)
Någon som har bild på hur ett positivt test ifrån graviditetskollen?
Grattis till er som plussat. :)
Åh tack! Just det :D hur har det gått för dig?
Åh tack! Just det :D hur har det gått för dig?
Jag är i vecka 12 nu, ska på kub nästa fre så längtan e enorm nu å lite rädd att dom ska hitta nått fel eller att de helt enkelt inte är nått levande.. men försöker tänka positivt :)
Samma här! Längtar så efter plusset!!
Men shit har det inte gått jättefort? Skönt ändå att få kub gjort och förhoppningsvis är allt bra! :) kul att något händer liksom. Har ni berättat för folk än?
Några vänner och mina systrar vet men är livrädd för MA så vågar inte säga nå mer till nån.. jag håller tummar å tår både för mig själv men för er också att allt får gå bra i graviditeterna :)
Inte hängt här på ett tag då jag typ gett upp men igår så plussade jag äntligen!!
Asså det är heeelt sjukt!!
Dessutom min fösta så jag står här o vette fan vad man gör nu lixom :P
Inte hängt här på ett tag då jag typ gett upp men igår så plussade jag äntligen!!
Asså det är heeelt sjukt!!
Dessutom min fösta så jag står här o vette fan vad man gör nu lixom :P
Hej allisamman, åter igen längesen jag var här men en tråkig nyhet är att 5 dagar efter plusset på stickan så fick jag missfall sååå nu blir det att börja om på nytt....