BIM januari
Jaha, äl kom flera dagar för sent, trodde inte den skullr komma alls o självklart superstarkt test nu när mannen somnat o man själv är trött som satan. Låg igår o hoppas det räcker att vi myser ihop oss imorgon...
Jaha, äl kom flera dagar för sent, trodde inte den skullr komma alls o självklart superstarkt test nu när mannen somnat o man själv är trött som satan. Låg igår o hoppas det räcker att vi myser ihop oss imorgon...
Åh men vad bra! Då verkar det inte vara något konstigt :) innan när jag testat har de sett ganska mycket samma ut tills det väl stigit. Tack för hjälpen! :)
Är på ÄL+11, inget utslag på graviditetstest ingen mens påväg heller som det känns. Får dock utslag på ägglossningstestet, fast det är 18 dagar kvar till nästa ÄL. Normalt?
Jag har googlat runt tills jag blivit galen men inte fått ett riktigt svar. Alkohol när man ska försöka skaffa barn är ju ändå rätt logiskt och lätt att hitta info om att man ska dra ner på. Jag har inte druckit en droppe under detta försök, men idag på ål+4 ska jag på en tjejkväll där dom andra kommer dricka. Om jag dricker cider, är det dumt ? Känns som jag sabbar chanserna. Hur "illa" är det att dricka när man är där jag är i cykeln ?
Jag hade unnat mig cider, med tanke på att ägget inte ens fäst ännu på äl+4. Tror inte du behöver ha dåligt samvete för det men gör det som känns bäst för dig!! "En gång är ingen gång". Ha en kul kväll nu :)
Vet inget om chanser osv men det sägs ju att man ska minska på det när man vill bli gravid. Två glas är nog inga konstigheter :) dagen eftersom jag hade äl drack jag en hel del och satt på pub, dock knappt druckit någonting alls på hela hösten. Samtidigt kanskr man ångrar sig sen om man inte får plus, så du får försöka göra en avvägning :)
Det gjorde du rätt i, man ska följa magkänslan :) jas, tack så jättemycket, känns så sjukt och är jätteglad men också orolig pga tidigt missfall förra månaden. Rädd att förlora det liksom! Men efter bm besök ska det nog lugna mig lite :)
Hoppas du får plussa snart också!
Jag fick ont typ bim+7/8 sen har det hållt i sig!
Tog detta nyss med kvällsurin, bim -5 men tror nog äl kom tidigare Haha, snälla stanna nu!
Jag menar såklart äl+7/8 haha!
Har frågat detta i tidigare trådar men frågar här också. När kom er molvärk, och kändes den precis som mensvärk ? Jag har ont ibland men inte som mens. Dock precis där man brukar ha mensvärk typ..