Inlägg från: Fantasifulltnamn |Visa alla inlägg
  • Fantasifulltnamn

BIM januari

Hej allihopa, var tänkt att jag skulle ha en familjelivs paus.. Men ja nu sitter man här.. Vet inte när jag har bim eller när äl var. Men tog test idag, fick svagt streck på två utav dom. Men cb early var blankt. Slängde alla testen, hatar förvirringen. Vet inte ens om det syns när jag lägger upp här och kvalitén blir sämre.
  • Fantasifulltnamn

Hej! Tagit ett rfsu testa ofta test. Jag tycker mig se en skugga. Tar jag testet mot mobil lampan så ser jag en tydligare streck på baksidan av testet. Inte ett 100% starkt test som testlinjen. Men det är där. Vet att jag gjort så förr men inte sett något då.. Vet inte när äl var, bara att den varit (pga vul).

Någon som haft samma, isåfall vad visade testet efter någon dag? Törs man hoppas?

• Fantasifulltnamn
    Majja92 skrev 2020-01-23 09:43:01 följande:

Tog test idag som var negativa, kanske möjligen någon konstig skugga men nä. Känner med hela kroppen att det inte blev något denna gång :( nu inväntar jag mensen om 6 dagar..

Fast det är ju ett streck där? Testa igen om några dagar!! Vet att cb kan luras.. När blev det ett till streck? Efter avläsningstiden?
  • Fantasifulltnamn

Hej allesammans, grattis till er som plussat och håller tummarna för er andra.

Här är mitt test, ifrån imorse. Vad tror ni? Lägger in en oredigerad och en redigerad, det syns mer irl än på orginalbild. Borde ha mens runt 30e, har inte regelbunden ännu.

Svar på tråden BIM januari