Inlägg från: Lillaräkan1919 |Visa alla inlägg
  • Lillaräkan1919

BIM januari

Loea skrev 2020-01-29 06:31:29 följande:

Har hängt i både januari och februari trådarna nu det senaste då mina långa cykler gjorde att bim helt hoppade över januari och fick bim 1/2. Men vill dela de glada nyheterna på båda ställena så ni får ursäkta spammandet.

Jag plussade idag!! Har fällt några tårar och skakar, känns helt overkligt. Som man kämpat med det här, varje jäkla dag har detta upptagit enormt mycket tankekraft. Man har känt efter och analyserar, tittat på andra med magar eller barn och längtat. Men nu när det är här känns det helt sjukt. Vad gör man nu liksom. Nu börjar väl en ny lång väntan och nya saker att oroa sig för.

Wow grattis! Vi följdes åt i bim-dec å blev sååå glad för din skull nu!!! Grattis grattis :)
  • Lillaräkan1919
    Loea skrev 2020-01-30 07:12:18 följande:

Åh tack! Just det :D hur har det gått för dig?

Jag är i vecka 12 nu, ska på kub nästa fre så längtan e enorm nu å lite rädd att dom ska hitta nått fel eller att de helt enkelt inte är nått levande.. men försöker tänka positivt :)
  • Lillaräkan1919
    Loea skrev 2020-01-30 07:12:18 följande:

Åh tack! Just det :D hur har det gått för dig?

Jag är i vecka 12 nu, ska på kub nästa fre så längtan e enorm nu å lite rädd att dom ska hitta nått fel eller att de helt enkelt inte är nått levande.. men försöker tänka positivt :)
  • Lillaräkan1919
    Loea skrev 2020-01-30 12:25:39 följande:

Men shit har det inte gått jättefort? Skönt ändå att få kub gjort och förhoppningsvis är allt bra! :) kul att något händer liksom. Har ni berättat för folk än?

Några vänner och mina systrar vet men är livrädd för MA så vågar inte säga nå mer till nån.. jag håller tummar å tår både för mig själv men för er också att allt får gå bra i graviditeterna :)
Svar på tråden BIM januari